کد خبر: ۷۷۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
تعداد بازدید: ۵۷۷
دیروز شایعاتی مبنی بر اینکه اسم ستاره استقلال به دلیل مصدومیت از لیست جام جهانی خط خورده است به گوش می رسید.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، دیروز شایعاتی مبنی بر اینکه اسم امید ابراهیمی به دلیل مصدومیت از لیست جام جهانی خط خورده است به گوش می رسید.

 

امید ستاره بی چون و چرای این روزهای آبی های پایتخت، که در دیدار رفت استقلال مقابل ذوب آهن با مصدومیت شدیدی روبرو شد نتوانست به دیدار برگشت آبی‌ها مقابل شاگردان قلعه‌نویی برسد.

 

بر همین اساس بود که شایعات بسیاری وجود دارد که مصدومیت ابراهیمی به حدی است که فرمانده آبی‌ها نمی‌تواند به جام جهانی سفر کند. اما در همین زمینه دکتر نوروزی، پزشک تیم استقلال گفت: مصدومیت ابراهیمی نگران کننده نیست. مجوز حضور این بازیکن در رقابت‌های جام جهانی روسیه صادر خواهد شد.

 

 

به هر حال با توجه به اینکه سعید عزت الهی در بازی با مراکش غایب است کی روش روی امید ابراهیمی برای این بازی حساب ویژه ای باز کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: