کد خبر: ۷۷۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۳۹۱
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم می‌تواند قهرمان آسیا شود.
اکبرپور: استقلال چرا نباید قهرمان آسیا شود؟/ تیام بازیکن فوق‌العاده‌ای است و در سطح بین‌المللی بازی می‌کند
به گزارش خبرداغ،علیرضا اکبرپور درباره پیروزی استقلال برابر ذوب‌آهن و صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا اظهار کرد: بازی جذاب و تماشایی را شاهد بودیم. از همان اول استقلال برای برد به میدان آمده بود و توانست از فرصت‌هایش هم به خوبی استفاده کند و پیروزی شیرینی را در ورزشگاه آزادی به دست آورد. در بازی رفت هم که این تیم شکست خورد ولی واقعا لایق آن شکست نبود. اگر روزبه چشمی آن هند را مرتکب نمی‌شد ذوب‌آهن نمی‌توانست به استقلال گل بزند.

او در ادامه درباره عملکرد تیام هم گفت: تیام بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او پس از مصدومیت به ترکیب تیم برگشت و دیدیم سه گل وارد دروازه حریف کرد. این بازیکن واقعا در سطح بین‌المللی بازی می‌کند و عملکرد خیلی خوبی دارد و از وقتی برای استقلال بازی می‌کند واقعا تاثیرگذار بوده است.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا استقلال پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد یا خیر، گفت: استقلال چرا قهرمان آسیا نشود. مگر از سایر تیم‌ها چه چیزی کم دارد. این تیم می‌تواند با ادامه روند خوبش در آسیا هم قهرمان شود.

اکبرپور درباره این که تمایل دارد در مرحله یک‌چهارم نهایی تیم‌های ایرانی با یکدیگر بازی کنند یا نمایندگان ایران برابر قطری‌ها به میدان بروند، گفت: شخصا دوست دارم نمایندگان ایران برابر قطری‌ها بازی کنند و با شکست این تیم‌ها در نیمه‌نهایی به مصاف هم بروند. در آن مرحله هم هر تیمی شایستگی داشت به فینال برسد.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: