کد خبر: ۷۷۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۳۶۴
نماینده تهران گفت: لایحه حمایت از حقوق کودک و نوجوان با ۶۴ امضا از نمایندگان ، به صحن مجلس شورای اسلامی رسید.
ذوالقدر: آخزین وضعیت طرح اشتغال زنان بدون اذن همسر/ لایحه حمایت از حقوق کودک و نوجوان  با ۶۴ امضا از نمایندگان ،به صحن مجلس آمد/ آقای  کدخدایی از این نشست بسیار استقبال کرده است

به گزارش خبرداغ،فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در گفت‌وگو با  ایلنا، در خصوص طرحی که اخیرا در مورد اشتغال زنان بدون اذن همسر بعد از ازدواج مطرح شده بود، گفت: این طرح مختص به افرادی است که قبل از ازدواج شاغل بودند و همسرشان نیز در جریان این امر بوده است. در این صورت بعد از ازدواج فرد نمی‌تواند جلوی کار کردن همسرش را بگیرد. این طرح به امضای فراکسیون زنان رسیده است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه امکان دارد شرعا و قانونا شورای نگهبان مانع اجرای این طرح شود گفت: طی صحبت‌هایی با آقای کدخدایی داشتیم فعلا بعید می‌دانم مشکلی وجود داشته باشد. ضمن اینکه فراکسیون زنان قرار است به زودی با شورای نگهبان نشست داشته باشد، اتفاقا آقای  کدخدایی از این نشست بسیار استقبال کرده است.

نماینده تهران گفت:‌ طرح‌هایی که در حال پیگیری آنها هستیم، طرح کودک، همسری و تابعیت‌ها است. اما از جمله لوایحی که دیروز به صحن مجلس رسید ، لایحه حمایت از حقوق کودک و نوجوان بوده است که ما دیروز به آن فوریت دادیم و ۶۴ امضا از نمایندگان جمع آوری شد. این ماده با امضای نمایندگان ، امروز به صحن رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: