کد خبر: ۷۷۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷
تعداد بازدید: ۵۸۰
امشب صورت گرفت؛
تیم فوتبال الدحیل موفق شد به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند.
تحقیر العین در آسیا/ الدحیل قاتل استقلال را هشت تایی کردبه گزارش خبرداغ ، در یکی از دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در منطقه غرب، امشب دو تیم الدحیل قطر و العین امارات برابر هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری ۴ بر یک نماینده قطر به اتمام رسید تا الدحیل در مجموع با نتیجه ۸ بر ۳ راهی دور بعد شود.

 

در این دیدار برای الدحیل محمد احمد (گل به خودی در دقیقه ۱۲)، یوسف العربی (۳۰ و ۸۵ از روی نقطه پنالتی) و اسماعیل محمد (۵۴) گلزنی کردند تا نماینده قطر هشتمین پیروزی متوالی خود را در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به دست بیاورد. تک گل العین را هم عمر عبدالرحمن در دقیقه نود از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. به نوشته برنا، در بازی رفت که در امارات برگزار شد العین با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را به مهمان واگذار کرد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: