کد خبر: ۷۷۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۵۲۸
وظیفه روابط عمومی، ایجاد و انتشار نشاط و امید در درون و بیرون محیط سازمانی است و حفظ انگیزه، روحیه و نشاط در کار و زندگی از کارکردهای اصلی و مهم روابط عمومی به شمار می رود. روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به این وظیفه مهم روابط عمومی ها اشاره کرد و به تبیین جایگاه این نهاد مهم پرداخت.
مدیرعامل بانک کشاورزی: روابط عمومی مدرن، هدایتگر سازمان استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی که روز سه شنبه 25 اردیبهشت در تهران و درجمع بیش از 60 نفر کارشناسان و مسئولان روابط عمومی این بانک سخن می گفت ، ضمن تبریک گرامیداشت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، اضافه کرد: وجود کهنگی، تحجر، ضعف و خمودی در یک مجموعه، نشانه روابط عمومی ضعیف آن مجموعه است  و درمقابل، ارتباط  قدرتمند ، موثر و دوسویه با محیط بیرونی، موجب رشد، تعالی، بالندگی و ایجاد فرصت برای نو شدن و شکوفایی است.

خدارحمی در بخش دیگری از سخنان خود ارتباط مثبت و موفق را لازمه دست یابی به هر سطحی از اهداف دانست و با اشاره به پیشرفت روزافزون فناوری های ارتباطی ، گستردگی این حوزه و پیچیدگی دنیای امروز ، بر استفاده حداکثری از ابزارها و امکانات نوین  ، مبتکرانه و  دوستدار محیط زیست برای انجام تبلیغات و گسترش ارتباطات در راه نیل به اهداف بانک تاکید کرد.

وی با اشاره به قدمت 85 ساله بانک کشاورزی ، رمز ماندگاری و پایداری این بانک را عملکرد مثبت و درخشان، حمایت گسترده از بخش کشاورزی، تعهد، مردم مداری، اثرگذاری، نام نیک، خدمت به کشاورزان در دورافتاده ترین روستاهای کشور و همچنین همگامی با رشد و توسعه صنعت بانکداری و حرکت به سمت نو شدن  برشمرد و اظهار داشت:  یکی از مهمترین عوامل ماندگاری بانک کشاورزی در برهه های مختلف تاریخی، قدرت انطباق با شرایط جدید، روزآمدی و پاسخ مناسب به نیازهای جامعه در هر مقطعی بوده  است و درحال حاضر که مساله اشتغال در اولویت دغدغه های نظام و نیازهای مردم قرار دارد، بایستی هم سو با آن خود را مهیای ارائه راهکار و حل این معضل کنیم.

خدارحمی  شناخت کامل و درست از اهداف، تشکیلات، وظایف، عملکرد، نقاط قوت و ضعف و تهدیدها و فرصت های سازمان را از جمله ضروریات یک  روابط عمومی موفق  اعلام کرد و افزود: روابط عمومی مدرن در حرکت به سوی تحولات مثبت، پیش قراول و هدایتگر سازمان است و بایستی با نگاه کلان به بخش های مختلف بانک واشراف به خدمات و محصولات، آن ها را به جامعه معرفی کند و از سوی دیگر با شناسایی نیازهای جامعه و انتقال آن به سازمان، در افزایش محبوبیت و اثرگذاری سازمان بکوشد.

 وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: رضایت و نشاط مشتریان و کارکنان، نمایانگر موفقیت بانک و درگرو عملکرد صحیح  حوزه روابط عمومی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: