کد خبر: ۷۷۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۴۰۷
بسیاری از هواداران استقلال هنگام رفتن به ورزشگاه آزادی شعارهایی بر علیه امیر قلعه‌نویی سر دادند.
حاشیه دیدار استقلال و ذوب‌آهن شعار هواداران استقلال علیه قلعه‌نویی در محوطه ورزشگاه/ بلیت ۷۰ هزار تومانی در بازار سیاهبه گزارش خبرداغ ، بسیاری از هواداران استقلال در حال رفتن به ورزشگاه آزادی هستند.

در محوطه بیرون ورزشگاه آزادی ترافیک سنگینی وجود دارد و بسیاری از ماشین‌های هواداران در کنار اتوبان پارک شده است.

* بعضی از هواداران استقلال هم که از شکست مقابل ذوب‌آهن در بازی رفت ناراحت هستند هنگام رفتن به ورزشگاه علیه امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق استقلال وسرمربی فعلی ذوب‌آهن شعاریی سر دادند.

* بسیاری از خبرنگاران اصفهان هم به دلیل نداشتن آی‌دی‌ کارت و اینکه آی‌دی‌ کارت‌های مخصوص بازی خیلی دیر صادر شده است در محوطه ورزشگاه معطل هستند تا بتوانند به ورزشگاه آزادی وارد شوند.

* با توجه به اینکه همچنان هواداران در حال ورزشگاه هستند تا این بازی را از نزدیک مشاهده کنند بسیاری از سکوهای ورزشگاه آزادی پر شده و این باعث شده تا بعضی از تماشاگران از فرصت استفاده کنند و بلیت‌ها را در بازار سیاه به فروش برسانند.

*‌ مبلغ بلیت در بازار سیاه به ۷۰ هزار تومان رسیده است که این موضوع باعث شد هواداران ناراحت شوند.

* پارکینگ منتهی به ورزشگاه آزادی کاملاً پر است و همچنان هواداران در حال رفتن به ورزشگاه هستند تا این دیدار را از روی سکوها مشاهده کنند.
فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: