کد خبر: ۷۷۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۴۶۳
علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی در نشست خبری به سووالات خبرنگاران پاسخ داد و ضمن اعلام نظر خود درباره تحولات کنونی فوتبال ایران برنامه های آتی خود را با توجه به جام جهانی روسیه توضیح داد.
جهانبخش : هنوز در مورد تیم آینده‌ام تصمیم نگرفته ‌ام، افتخار می‌کنم شاگرد کی‌روش هستم
به گزارش خبرداغ ، علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی در نشست خبری به سووالات خبرنگاران پاسخ داد و ضمن اعلام نظر خود درباره تحولات کنونی فوتبال ایران برنامه های آتی خود را با توجه به جام جهانی روسیه توضیح داد.

فصل آینده به کدام تیم می روید؟
جهانبخش در پاسخ به این پرسش گفت: این سوالی است که مرتب در ایران از من پرسیده می شود؛ سوالی است که باید خیلی دقیق هم به آن پاسخ بدهم اما حقیقت این است که در شرایط فعلی خیلی سخت می توانم جوابش را بدهم چون تا آخرین بازی آلکمار در لیگ هلند تمرکزم را برای موفقیت تیم گذاشته بودم. ضمن اینکه بازی هایم باعث شد تا شانس آقای گلی پیدا کنم. بسیار خوشحالم که این اتفاق هم به ثمر نشست و من توانستم این عنوان مهم را در زندگی فوتبالی خودم و سپس برای ملت ایران به ارمغان بیاورم.

صحبت هایی با تیم آینده ام شده است
پس از پایان بازی ها هم تصمیم گرفتم مدتی را استراحت کنم. طبیعی است که وقتی آقای لیگ هلند شوم می دانستم اتفاقات مثبت تری رخ خواهد داد. صحبت هایی هم در مورد تیم آینده ام شده است اما رقابت های جام جهانی را پیش رو داریم و من خودم را برای حضوری مقتدرانه در تیم ملی آماده می کنم.

با مدیر برنامه هایم مشورت می کنم 
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: از دو روز دیگر در اردوی تیم ملی حاضر خواهم شد. به خاطر تمام این برنامه های فشرده، فرصت نکردم با مدیر برنامه هایم آقای هاشمی‌مقدم جلسه ای را به طور ویژه برای بررسی پیشنهادات داشته باشم. مطمئنم آنها همچون همیشه بهترین گزینه ها را روبرویم قرار می دهند که من انتخابی صحیح برای خودم و فوتبال ایران داشته باشم.

برای همکاری با رونالدو تحقیقات زیادی داشتم
وی که به تازگی وارد دنیای تبلیغات شده است، درباره همکاری خود با کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال در برند کلیر اظهار داشت: برای آنکه در دنیای تبلیغات حاضر شوم، خیلی تحقیق کردم. این موضوع را به طور دقیق زیر نظر داشتم تا با شرکتی وارد همکاری شوم که نگاه مثبتی به مسائل مختلف و خدمت به مردم داشته باشد. از این که کلیر را انتخاب کردم بسیار خوشحالم. چون اهداف آنها نظیر کمک به مردم در راستای افزایش اعتماد به نفس‌شان، شبیه به آنچه من می خواستم بود. خودم هم معتقدم اگر جوانان اعتماد به نفس کافی پیدا کنند می توانند به اهدافی که زیر نظر دارند، نزدیک و نزدیکتر شوند.

رونالدو در انتخابم تاثیر داشت
جهانبخش اذعان داشت: باید واقعیت را بگویم که حضور فوق ستاره ای همچون رونالدو در برند کلیر بی‌تأثیر نبود البته من قبل از آغاز همکاری ام هم از محصولات همین برند استفاده می کردم ولی باید بگویم فوق ستاره تیم ملی پرتغال هم در انتخاب برندی که نگاه مثبت به ورزش دارد، برایم بی تأثیر نبود.

گزینه ای جز جهانبخش نداشتیم
اوزگور کولوکفاکی مدیرعامل شرکت کلیر نیز درباره دلایل همکاری با ستاره تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی می خواستیم کمپین این‌چنینی را در سطح جهانی ادامه دهیم، گزینه‌های مطرحی داشتیم. اما می خواستیم بهترین گزینه را که استایل مناسب بدنی و موهای جذابی را در قالب شخصیت فوق العاده اش داشته باشد را انتخاب کنیم. با این ویژگی ها گزینه ای جز علیرضا نداشتیم. جهانبخش همان چیزی بود که می خواستیم. او را اکثر مردم ایران به عنوان یک بازیکن خوشتیپ و باشخصیت قبول دارند و جهانبخش را اولین می دانند. او با کریستیانو رونالدو در تیم کلیر هماهنگی خیلی خوبی دارد.

وی در ادامه افزود: از سال ۲۰۰۹ با ستاره ای همچون کریستیانو رونالدو کارهایمان را معرفی کردیم. البته باید بگویم برند کلیر که در سال ۱۹۷۵ فعالیت خود را در کشور هند آغاز کرد و سپس در سراسر جهان فراگیر شد از سال ۲۰۰۶ در بازار ایران حضور دارد. برای ما مهم بود تا سلامتی مو و ظاهر افراد را در اولویت قرار دهیم. می خواستیم اعتماد به نفس فردی را بالا ببریم. حالا خوشحالیم که با علیرضا این کار را انجام می دهیم. همه ساله هم با دانشمندان معتبر دنیا برای ارتقای سطح کیفی محصولاتمان، همکاری لازم را داریم.

افتخار می کنم شاگرد کی روش هستم
آقای گل فصل گذشته تیم هلند در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا بهتر است تیم ملی فوتبال ایران پس از رقابت های جام جهانی هم با کارلوس کی‌روش به کار خود ادامه دهد، افزود: نمی توان تلاش هایی که کی‌روش برای تیم ملی در چند سال اخیر کرده است، را فراموش کنیم. ما با کادر فنی فعلی و تلاش های شبانه روزی بازیکنان، توانستیم به دو بار متوالی به جام جهانی برسیم. درچند سال اخیر هم موفق شدیم لقب بهترین تیم آسیا را براساس آمار کسب کنیم. رسیدن به چنین جایگاهی نیازمند همکاری های زیادی بود. خودم به شخصه مثل تک تک بازیکنان تیم ملی افتخار می کنم شاگرد مربی بزرگی هم چون کی‌روش هستم اما انتخاب آینده کاری ایشان به خودشان ربط دارد ولی فکر می کنم منطقی ترین و عاقلانه ترین تصمیم ادامه همکاری با کی‌روش باشد تا در جام ملت های آسیا هم با توجه به پتانسیل های تیم ملی، خوش بدرخشیم.

انتظارات از تیم ملی ایران بالا رفته است
علیرضا جهانبخش در پاسخ به این سوال که انتظارات از شما و تیم ملی فوتبال ایران بالارفته است، تصریح کرد: باید بگویم بازی کردن در جام جهانی جاذبه های خودش را دارد؛ انتظارات هم همانطور که همه می دانند بالا رفته است. باید تلاش کنیم تا توان کامل خودمان را در زمین بازی به کار گیریم تا نتیجه در خور شأن کسب کنیم.

از دوره گذشته تجربه زیادی کسب کردم
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران افزود: زمانی که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور داشتم ۱۹ ساله بودم، بازی کردن مقابل ستاره های دنیا افتخار بسیار بزرگی بود ضمن اینکه در کنار بازیکنان باتجربه تیم ملی حضور داشتم که درس های زیادی به من آموخت. اگر یادتان باشد در بازی با تیم ملی آرژانتین باختیم اما همه مردم شور و شوق داشتند. دلیلش هم مشخص است چون ملت ایران دیدند که تمام اعضای تیم ملی نهایت تلاش خود را برای موفقیت می کنند.

سخت ترین جام جهانی را داریم 
وی درباره رویارویی با حکیم ضیغ ستاره تیم ملی مراکش، یادآور شد: او بازیکن بسیار خوبی است که در لیگ هلند بارها با او بازی کرده ام. تیم ملی مراکش ستاره های بسیار خوبی دارد که قدرت فراوانی در این تیم ایجاد کرده است. بازی در جام جهانی دو جنبه دارد، بعد نخست آن جذابیت برای رویارویی با تیم های بزرگ جهانی است اما بعد دیگری هم دارد که باید به آن اذعان داشت در سخت ترین رقابت های جام جهانی حضور داریم اما تمام انرژی مان را می گذاریم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

اوزگورکولاکفاکی درباره همکاری جهانبخش با ستاره های بزرگ فوتبال در برند کلیر صحبت کرد و گفت: امیدوار هستیم مصرف کننده شامپوهای ضدشوره کلیر که در جهان به عنوان گزینه اول مطرح می شود، در ایران رضایت لازم را ادامه دهد. اگر این اتفاق بیفتد همچنان به چنین همکاری هایی توجه خواهیم داشت. جهانبخش با کریس رونالدو و سایر بازیکنان تیم کلیر، کاملاً هماهنگ است. حالا او باید در جام جهانی هماهنگی اش را با چهره فوتوژنیک خود در مقابل تیم های دنیا نشان دهد.

در این مراسم که در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد کلیپ های ویژه ای از علیرضا جهانبخش پخش شد که تشویق حضار را به همراه داشت. کلیپ های تبلیغاتی جهانبخش در سطح رسانه ملی برای نخستین بار در این نشست پخش شد و در انتها نیز مدیرعامل شرکت کلیر به همراه مهاجم تیم ملی فوتبال ایران عکس یادگاری مشترک خود را امضاء کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: