کد خبر: ۷۷۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۴۴۲
مدافع چپ ذوب آهن امیدوار است تیمش امروز موفق به حفظ پیروزی بازی رفت شود و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.
تیم حاشیه خلیج فارس نیستیم که از هوادار بترسیمبه گزارش خبرداغ ، محمد ستاری که در بازی رفت با توجه به تغییر سیستم ذوب آهن در دقایق ابتدایی از زمین خارج شد، در خصوص بازی امروز تیمش می‌گوید: هیچ اتفاق تلخی در بازی رفت نیفتاد و به هیچ عنوان از آقای قلعه نویی ناراحت نیستم. خوشحالم که ذوب آهن موفق شد به پیروزی برسد و این هدف همگی بازیکنان و دست اندرکاران باشگاه است. همه ما یک هدف داریم و آن موفقیت تیم است و فرقی نمی‌کند چه بازیکنی به میدان برود.


وی ادامه داد: بازی امروز مطمئنا متفاوت است. ما به پیروزی و نتیجه بازی رفت اکتفا نمی‌کنیم و تمرکزمان کاملا روی بازی امروز است. می‌دانیم کار سختی پیش رو داریم و برای حریف احترام قائل هستیم. اما ذوب آهن برای شکست در آزادی حاضر نمی‌شود و تمرینات خوبی را طی هفته اخیر پشت سر گذاشته‌ایم.


ستاری در خصوص حضور و حمایت هواداران استقلال گفت: طی این سال‌ها چندین بار در استادیوم پر از تماشاگر به میدان رفته‌ایم و تیم حاشیه خلیج فارس نیستیم که با هوادار بیگانه باشیم و از هواداران بترسیم و نگران آن باشیم. درست است که حمایت هواداران انگیزه زیادی به حریف می‌دهد اما ذوب آهن هم دست و پا بسته نیست و برای رسیدن به نتیجه برنامه دارد.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: