کد خبر: ۷۷۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۴۳۱
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: در تحقیقات تخصصی کارآگاهان علت قتل اختلاف خانوادگی اعلام شده است.متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
دستگیری قاتل مسلح پس از 18 سال زندگی زیرزمینی در تهران

به گزارش خبرداغ ، فردی که درسال 79 مرتکب قتل شده بود ، سرانجام باگذشت 18 سال زندگی زیرزمینی در تهران دستگیر شد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی روز سه شنبه اظهار داشت: در پی قتل مسلحانه مردی 45 ساله در خرداد ماه سال 79 در زاهدان و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری وی در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات انجام شده و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل که توانسته بود با جعل مدارک برای خود و خانواده اش در تهران مخفی شود با هماهنگی قضایی شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از مناطق این استان دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی کارآگاهان علت قتل اختلاف خانوادگی اعلام شده است.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: