کد خبر: ۷۷۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۱۰۰۹
«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق اعلام کرد که همه تلاش خود برای تشکیل دولت تکنوکرات و به دور از حزب گرایی را به کار خواهد گرفت.
مقتدی صدر: با عمار حکیم و علاوی ائتلاف می‌کنیم

رهبر جریان صدر عراق بر تلاش خود برای تشیکل دولت تکنوکرات و غیر حزبی تاکید کرد.

«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق اعلام کرد که همه تلاش خود برای تشکیل دولت تکنوکرات و به دور از حزب گرایی را به کار خواهد گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  السومریه نیوز، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق در صفحه توئیتر خود نوشت: «ما(ائتلاف سائرون) با جریان (حکمت) به رهبری سید عمار حکیم و (الوطنیه) به رهبری ایاد علاوی ائتلاف می‌کنیم، تا خواسته مردم محقق شود.»

او در ادامه نوشت: «نسل جدیدی» را خواهیم ساخت، تا تغییر و تحول به سوی اصلاحات صورت بگیرد. همه تصمیمات باید عراقی باشد، پس پرچم‌های پیروزی را به اهتزاز در می‌آوریم و تحرکات دموکراتیک ما باید برای تاسیس دولت تکنوکرات به دور از حزب گرایی باشد.

«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق هم امروز طی سخنانی از همه شهروندان و جریان‌های سیاسی این کشور خواست تا به نتایج انتخابات پارلمانی این کشور احترام بگذارند.

نتایج اولیه انتخابات پارلمانی عراق در ۱۰ استان، شب گذشته توسط فراکسیون انتخابات اعلام شد و در آن ائتلاف «سائرون» به رهبری جریان صدر اول شد و ائتلاف «الفتح» به رهبری هادی العامری در رتبه دوم قرار گرفت.

منبع : جوان‌آنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: