کد خبر: ۷۷۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۴۵۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: همچنین اذعان داشتند فراکسیون امید موافق آتش زدن پرچم آمریکا در صحن علنی بوده است در صورتی که فراکسیون امید مخالف این موضوع بوده است. ضمن اینکه رئیس جلسه نباید در مقابل اقدام تعدادی از نمایندگان آرام می نشست، پرچم هر کشوری نشان هویت آن کشور است، رهبر معظم انقلاب نیز بارها اعلام کردند ما با ملت آمریکا مخالفتی نداریم و مشکل ما دولت و حاکمیت آمریکا است.
مصطفی کواکبیان: رئیس مجلس نباید در قبال آتش زدن پرچم یک کشور ساکت می‌ماند/ به ما گفتند بسیجی هستید چرا می‎‌ترسید/  اعتراض ما از سر ترس نیست، ما شجاعانه با دولت آمریکا مخالف بوده و این مخالفت را اعلام می‌کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مصطفی کواکبیان درجریان صحن علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۷۹ قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: آقای نادر قاضی پور هفته گذشته در روزی که پرچم آمریکا را در مجلس آتش زدند و بنده به رئیس جلسه اعتراض و درخواست واکنش کردم گفتند شما که بسیجی هستید چرا می‌ترسید؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس افزود: همچنین اذعان داشتند فراکسیون امید موافق آتش زدن پرچم آمریکا در صحن علنی بوده است در صورتی که فراکسیون امید مخالف این موضوع بوده است. ضمن اینکه رئیس جلسه نباید در مقابل اقدام تعدادی از نمایندگان آرام می نشست، پرچم هر کشوری نشان هویت آن کشور است، رهبر معظم انقلاب نیز بارها اعلام کردند ما با ملت آمریکا مخالفتی نداریم و مشکل ما دولت و حاکمیت آمریکا است.

عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت:  اعتراض ما از سر ترس نیست، ما شجاعانه با دولت آمریکا مخالف بوده و این مخالفت را اعلام می‌کنیم اما نباید اقدام برخی از نمایندگان به نام مجلس تمام شود آن‌ها می‌توانستند در بیرون از مجلس به آتش زدن پرچم آمریکا بپردازند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصائبی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
شماها شجاعت که ندارید بلکه عقل هم نداریدشماویلا هاراازدست ندهیدبقیه راخداکریمه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: