کد خبر: ۷۷۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۵۵
کروات های پرسپولیس، روز ملتهب و پر استرسی را سپری کردند اما در پایان، لبخند خوشحالی روی لبانشان نقش بست.
کلید واژه وضعیت نیمکت پرسپولیس؛ التهاب و استرسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،یک روز پیش از مسابقه، کروات های پرسپولیس قراردادشان را با این تیم تمدید کردند؛ حالا ایگور و مارکو برای چهارمین فصل پیاپی روی نیمکت خواهند نشست و برادر برانکو نیز همراه از خواهد بو، پروفسور نیز همچنان مرد اول سرخ ها خواهد بود.


کادر فعلی سرخ ها اکنون یکی از پرسابقه ترین گروه های مربیان خارجی در فوتبال ایران هستند. آن ها در سه فصل اخیر افتخارات زیادی نیز کسب کرده اند و جزو مربیان پرافتخار فوتبال ایران هستند.


روز گذشته آن ها استرس و نگرانی زیادی را روی نیمکت تحمل کردند اما تمام تلاششان بر این بود که التهابّ موجود به ساق پای بازیکنان منتقل نشود. مارکو و ایگور در لحظات پایانی، نزدیک به خط آمدند تا آخرین و حساس ترین نکات را نیز همگام با برانکو، به بازیکنان منتقل کنند. به نوشته ورزش سه، حالا کروات ها یک پیش فصل حساس را پیش رو دارند و شاید در این میان، نقش مارکو استیلینوویچ پررنگ تر از دیگران باشد. او مربی بدنساز سرخ هاست و در سه فصل اخیر، با تمرینات منظم آن ها را برای یک فصل بازی و جنگیدن تا آخرین لحظه آماده می کند.


پرسپولیس در دقیقه 89 گلزنی کرد و الجزیره 5 دقیقه فرصت داشت تا بازی را برگرداند اما شاگردان برانکو ایوانکوویچ، به توصیه های کادرفنی گوش دادند و اجازه ندادند یاران علی مبخوت و رومارینیو یک بار دیگر گل خورده را جبران کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: