کد خبر: ۷۷۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۸۸
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سید جلال شب گذشته مقابل الجزیره سوپرمن پرسپولیس بود و این یک حقیقت است.
«سید جلال» مقابل الجزیره سوپرمن پرسپولیس بودبه گزارش خبرداغ،حمید درخشان در مورد بازی شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس و الجزیره امارات که با برد و صعود شاگردان برانکو همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی را تماشا کردیم اما هرچه از بازی می‌گذشت کار برای پرسپولیس سخت‌تر می‌شد و تیم الجزیره هم خواهان این بود که روی ضد حملات گل بزند و تک گل این تیم هم روی یک ضد حمله به ثمر رسید.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس پس از گل اول‌ خود نباید بازی را رها می‌کردند تا چنین گل حساسی را دریافت کنند. خوشحالم که پرسپولیس در نهایت بازی را برد. شاگردان برانکو کار بسیار درستی را کردند که پس از گل خوردن فشار را روی حریف بیشتر کردند و همین باعث پیروزی آنها شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه شب گذشته سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس موفق شد گل دوم و صعود تیمش را بزند و واکنشی هم به اظهار نظر سرمربی تیم فوتبال الجزیره مبنی بر اینکه «مگر سید جلال سوپرمن است»، داده، تصریح کرد: سید جلال بازیکن بسیار با کیفیت و خوبی است و هر لقب این چنینی که به وی بدهند، چیز بدی نیست. سید جلال شب گذشته سوپرمن پرسپولیس بود و این یک حقیقت است.

وی ادامه داد: در این بازی‌های بزرگ است که بازیکنان بزرگ خودشان را نشان می‌دهند و سید جلال شب گذشته به خوبی خودش را نشان داد. البته باید برای فصل بعد چند بازیکن به پرسپولیس اضافه شود که آن هم با تدابیر باشگاه به احتمال زیاد درست می‌شود. به نوشته میزان، درخشان در مورد وضعیت فعلی محسن مسلمان در تیم پرسپولیس و اینکه وی شب گذشته پس از گل پرسپولیس خوشحالی نکرد، خاطرنشان کرد: مسلمان بازیکن باکیفیت و خوبی است و نباید وی را زیر فشار گذاشت. مسلمان همان بازیکنی است که بهترین پاسور لیگ شده و بهتر است از وی بیشتر استفاده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: