کد خبر: ۷۷۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۳۹۷
مراسم اختتامیه جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت در پاساژ نام آوران و بلورشهرداری بازار شوش تهران برگزار و آقایان نصراله زاده و عابدینی برنده 2 خودرو "پژو206 " شدند.
اختتامیه جشنواره طلایی بانک در بازارهای نام آوران و بلورشهرداری تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ،درمراسم اختتامیه جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت که عصر روز دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه در محل پاساژ نام آوران و بلور شهرداری برگزار شد، جایزه ویژه این جشنواره به نصراله زاده و عابدینی از پذیرندگان دستگاههای POS در این دو بازار اهدا شد.

از دیگر بخشهای این مراسم که با استقبال گسترده مشتریان این مجتمع ها برگزار شد، مراسم اهدا 20 کارت هدیه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان و 60 کارت هدیه یک میلیون ریالی به دارندگان تجارت کارت بود، که در این مجموعه و از طریق دستگاههای POS ایران کیش خرید خود را به  انجام رسانده اند.

جشنواره طلایی بانک تجارت با همکاری شرکت ایران کیش در مجتمع های تجاری و مراکز خرید سیتی سنتر در اصفهان و قشم ، ستاره باران در تبریز، آفتاب شیراز، بازار رضا، مجتمع میلاد نور، بازار قائم تجریش، نام آوران و بلور شهرداری در شهر تهران و پروما مشهد طی سال96 و 97 برگزار شد، که با استقبال گسترده پذیرندگان و مشتریان بانک تجارت مواجه شد.

در این جشنواره که از ابتدای سال96 کلید خورد، تعداد7 دستگاه خودرو "هایما7"، 2 دستگاه خودرو"پژو206"، 750 کارت هدیه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان و تعداد3800 کارت هدیه یک میلیون ریالی به خریداران این مجتمع ها اهدا شد.   

گفتنی است شرکت ایران کیش یکی از مهم ترین تامین کنندگان خدمات دستگاه های پایانه فروش بانک تجارت در کشور بوده و تاکنون دستگاه های pos بسیاری را این شرکت در واحدهای صنفی مشتری بانک در اقصی نقاط کشور نصب کرده است و دارندگان تجارت کارت و پذیرندگان دستگاههای POS شرکت ایران کیش که مشتری بانک تجارت هستند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره به سایت اینترنتی شرکت ایران کیش به نشانی www.irankish.com مراجعه نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: