کد خبر: ۷۷۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۸۲۸
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان صحن علنی امروز، با بررسی فوری، طرح افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت موافقت کردند
مجلس با دوفوریت طرح افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت موافقت کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان صحن علنی امروز مجلس،  با طرح دوفوریتی استفساریه جزء یک بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۷ سال ۱۳۹۷ کل کشور موافقت کردند.

بر اساس این طرح افزایش حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر از جمله هیأت علمی، کارکنان کشوری و لشکری و قضات به طور جداگانه توسط دولت در این قانون انجام می‌گیرد به نحوی که تفاوت تطبیق موضوع ماده (۷۸) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸ مهر ۸۶ در حکم حقوق بدون تغییر باقی بماند.

بر این اساس منظور از افزایش پلکانی نزولی حقوقی مندرج در جزء یک بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور که طبقات پایین‌تر افزایش بیشتری برخوردار شوند میزان افزایش پایین‌ترین طبقه ۲۰ درصد و بالاترین طبقه یک درصد است.

وکلای ملت با ۱۶۸ رأی موافق، ۲۲ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در صحن علنی، با دوفویت طرح مذکور موافقت کردند که بدین ترتیب طرح مذکور فردا برای بررسی جزئیات در صحن علنی مطرح می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: