کد خبر: ۷۷۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
تعداد بازدید: ۳۷۶
پرسپولیس با رفتن صادق محرمی ممکن است آسیب ببیند و این در حالی است که یکی از ملی پوشان این تیم نیز ممکن است جدا شود.
دردسر بزرگ پرسپولیس در صورت محروم ماندن از نقل و انتقالات؛ ملی‌پوش تیم برانکو هم رفتنی است؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پرسپولیس با قهرمانی در لیگ برتر و صعود به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا فصل را به پایان رساند و منتظر شروع فصل جدید است.

 

 قرمزها با حکم فیفا از پنجره نقل و انتقال تابستانی محروم هستند و اگر موفق به لغو این حکم نشوند اجازه جذب بازیکن جدید ندارند.

 

با وجود این شرایط صادق محرمی بازیکن فیکس پرسپولیس با اتمام قراردادش به دیناموزاگرب کرواسی خواهد رفت که طبعا باعث تضعیف تیم برانکو خواهد شد.

 

خبر بد این است که محرمی احتمالا تنها خروجی پرسپولیس نخواهد بود چرا که شنیده می شود وحید امیری هم پیشنهاد خارجی دریافت کرده و ترجیح می دهد مانند بسیاری دیگر از بازیکنان ملی پوش، لژیونر شود.

 

به این نفرات باید بازیکنی مثل محسن مسلمان را هم اضافه کرد که جایگاهش در تیم را از دست داده و قصد جدایی دارد. به نوشته نامه، به این ترتیب اگر پنجره نقل و انتقالاتی تابستان برای پرسپولیس باز نشود این تیم بار دیگر با کمبود بازیکن باید در لیگ برتر و آسیا به مصاف رقبای خود برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: