کد خبر: ۷۷۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۳۷۶
باشگاه استقلال قصد دارد ۳ بازیکن خود بفروشد.
سه بازیکن خروجی استقلال مشخص شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تیم فوتبال استقلال امروز بازی حساسی برابر ذوب‌آهن دارد و باید دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند.

 

در این بین پس از این بازی فصل به نوعی برای حضور تیم‌های ملی در جام جهانی تمام می‌شود، صحبت‌های زیادی در خصوص لیست خروج وینفرد شفر برای فصل آینده مطرح شده است.

 

سرمربی آلمانی استقلال از باشگاه خواسته به هیچ وجه اجازه ندهند نامی از بازیکنی در رسانه‌ها مطرح شود، چرا که باید همه چیز طبق برنامه اجرا شود. به نوشته خبرورزشی، تا اینجای کار خبر می‌رسد خروج سه بازیکن از لیست استقلال برای فصل آینده قطعی شده، که در میان آنها یک بازیکن با تجربه هم دیده می‌شود. ضمن اینکه نام داریوش شجاعیان و محسن کریمی که رباط صلیبی پاره کردند شاید با توجه مصدومیتشان از لیست شفر برای فصل بعد خارج نشود، چون شفر قصد دارد ابتدا وضعیت جذب بازیکنان را بررسی کرده و سپس تصمیم خود را بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: