کد خبر: ۷۷۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۸۰۹
مهاجم سنگالی استقلال امید اول این تیم برای باز کردن راه صعود است.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بازیکن سیه چرده استقلال ستاره بی چون و چرای این روزهای آبی ها است او که در بازی قبل مقابل ذوب آهن به دلیل مصدومیت حضور نداشت، می تواند در بازی برگشت استقلال - ذوب آهن در تهران حضور داشته باشد تا چشم امید آبی ها در ورزشگاه آزادی باشد.

 

 آبی های پایتخت دیدار رفت را مقابل سبزپوشان اصفهانی واگذار کرده اند و برای صعود به مرحله بعدی رقابت های باشگاه های آسیا باید دو گل در ورزشگاه آزادی بزنند و در این راه آبی‌پوشان حساب زیادی روی تیام باز کرده‌اند.

 

 

مروارید سیاه استقلال که این روزها به شدت در حال تمرین برای آمادگی این دیدار بوده است و قصد دارد با انگیزه بالای خود دوباره به مرد اول پیکارهای استقلال مقابل حریفانش باشد.

 

ستاره سنگالی كه حرف و حدیث‌های فراوانی پیرامون قرارداد فصل آینده‌‌اش به گوش می‌رسد بدون توجه به این حاشیه‌ها امید اول مرد آلمانی برای روشن كردن موتور گلزنی استقلال است چون در بازی رفت حسابی جای خالی او حس شد. چه بسا اگر تیام در زمین بود استقلال در همان نیمه نخست می‌توانست نسخه حریف اصفهانی را بپیچد و این همه استرس نكشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: