کد خبر: ۷۷۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۳۰۱
ما از رئیس مجلس درخواست کردیم تا فیلتر شدن تلگرام را در مجلس به رای بگذارند اما رئیس مجلس مصلحت ندانستند و رای‌گیری صورت نگرفت اگر در آینده نیاز به رای مجلس باشد قطعا مجلس به موضوع ورود می‌کند.
نماینده تهران: رئیس مجلس به رای گذاشتن فیلترینگ تلگرام را مصلحت ندانست/ نباید آزادی عمل مردم را خدشه‌دار کنیم
به گزارش خبرداغ،نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما از رئیس مجلس درخواست کردیم تا فیلتر شدن تلگرام را در مجلس به رای بگذارند اما رئیس مجلس مصلحت ندانستند و رای‌گیری صورت نگرفت.

علیرضا رحیمی در خصوص متنی که چندروز پیش در حساب شخصی خود در توئیتر منتشر کرده بود، گفت: ما از رئیس مجلس درخواست کردیم تا فیلتر شدن تلگرام را در مجلس به رای بگذارند اما رئیس مجلس مصلحت ندانستند و رای‌گیری صورت نگرفت اگر در آینده نیاز به رای مجلس باشد قطعا مجلس به موضوع ورود می‌کند.

وی افزود: به رای گذاشتن فیلتر تلگرام نیاز به موافقت ریاست مجلس دارد چرا که جزء موارد استمزاجی است. آنچه که مهم است احترام به خواست مردم است، ضمن اینکه رقابت شبکه‌های داخلی با خارجی لزوما به معنای فیلتر شبکه‌های خارجی نیست.

نماینده تهران تاکید کرد: نباید آزادی عمل مردم را خدشه‌دار کنیم، علاوه براین رقابت شبکه‌های داخل همزمان با شبکه‌های خارجی شفافیت، رضایت، اطمینان و اعتماد مردم را نشان می‌دهد.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: