کد خبر: ۷۷۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۹۰
قلعه‌نویی با دو غایب در پست دفاع وسط تیمش را به مصاف استقلال می‌فرستد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،ذوب‌آهن در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:45 امروز در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال تهران است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که دیدار رفت را در خانه یک بر صفر با پیروزی پشت‌سر گذاشته است.

 

ذوبی‌ها در حالی برابر استقلال قرار خواهند گرفت که خالد شفیعی به دلیل مصدومیت و محمد نژادمهدی به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند تا دست قلعه‌نویی در پست دفاع وسط خالی باشد و تنها گزینه تخصصی آنها در این پست وحید محمدزاده است.

 

زوج محمدزاده را در این دیدار به احتمال زیاد ولسیانی تشکیل خواهد داد و هافبک گرجستانی یک خط ‌عقب‌تر بازی می‌کند تا خلاء تیمش در دفاع پر شود.

در سمت راست فخرالدینی و در سمت چپ ستاری حضور خواهند داشت.

 

حمید بوحمدان به پست اصلی خودش برمی‌گردد تا با توجه به تغییر پست ولسیانی به عنوان هافبک دفاعی به میدان برود و زوج او را احتمالا قاسم حدادی‌فر تشکیل می‌دهد. به نوشته ایلنا، یک خط جلوتر محمدرضا حسینی و بختیار رحمانی برای ذوبی‌ها بازی می‌کنند و در خط حمله هم مثل همیشه زوج استنلی کی‌روش و تبریزی به میدان خواهند رفت.

 

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر استقلال:

محمدرشید مظاهری، جورج ولسیانی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمد ستاری، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا حسینی، بختیار رحمانی، کی‌روش استنلی و مرتضی تبریزی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: