کد خبر: ۷۷۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
تعداد بازدید: ۳۳۴
روز گذشته در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان الجزیره امارات بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،روز گذشته در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان الجزیره امارات بود.

 

پرسپولیس با توجه به شکست 3- 2 در بازی رفت برای صعود به پیروزی در خانه نیاز داشت و حتی یک گل هم می‌توانست جواز صعود سرخ‌پوشان به مرحله یک چهارم نهایی را امضا کند؛ اتفاقی که در نهایت با برد ۲ - یک پرسپولیس رخ داد.

 

پرسپولیس در‌شرایطی که حمایت بیش از‌80 هزار هوادار را در‌کنار خود می‌دید، در نیمه اول جدالش مقابل الجزیره نتوانست خطری جدی روی دروازه علی خسیف شکل دهد و در‌نهایت با تساوی بدون گل راهی رختکن شد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که با شکست 3 - 2 در استادیوم محمد بن‌زاید نیاز به پیروزی خانگی برای صعود داشتند، با حملات پردامنه خود به دنبال دست‌یابی به این هدف بودند اما آن‌طور که باید نتوانستند حریف را در نیمه اول تحت فشار قرار دهند و موقعیتی جدی روی دروازه حریف خلق نکردند.

 

جدی‌ترین موقعیت این تیم توسط وحید امیری برای فرشاد احمدزاده شکل گرفت که این بازیکن از 6 قدمی دروازه علی خسیف توپش را راهی اوت کرد. پرسپولیس نیمه دوم را کاملا تهاجمی آغاز کرد در همان 5 دقیقه ابتدایی چند بار دروازه الجزیره را تهدید کرد.این فشار تا دقیقه 60 ادامه داشت اما پرسپولیس علی رقم برتری نتوانست در 15 دقیقه ابتدای نیمه دوم خطر جدی روی دروازه حریف ایجاد کند تا دقیقه 60 بازی هم بدون گل سپری شود.

 

در حالی که پرسپولیس از جناحین و عمق دفاع حریف نمی توانست به گل برسد این احمد نورالهی بود که توانست با یک شوت بی نقص و فوق العاده گره بازی را باز کند.در دقیقه 64 توپ بی هدف پشت محوطه جریمه با حرکت فوق العاده احمد نوراللهی و ضربه دیدنی این بازیکن علی خسیف  دروازه بان الجزیره را مغلوب کرد تا تور دروازه به لرزه در بیاید.شادی در ورزشگاه آزادی زیاد دوام نیاورد و در دقیقه 70 ضربه زمینی و آرام رومارینیو به گل مساوی الجزیره تبدیل شد تا باز هم ضعف بیرانوند روی شوت های زمینی و زوایه دار نمایان شود.

 

بعد از این گل باز هم الجزیره در لاک دفاعی فرو رفت و اضطراب و دلهره ورزشگاه آزادی را در بر گرفت.این دلهره تا دقیقه 89 ادامه داشت تا اینکه باز هم سیدجلال ناجی پرسپولیس شد و با یک شوت زیبا گل دوم را به ثمر رساند و همین یک گل سند صعود پرسپولیس را امضا کرد. به نوشته برنا، سیدجلال در حالی گل صعود را به ثمر رساند که سرمربی الجزیره پیش از بازی با پرسیدن این جمله که مگر کاپیتانتان سوپرمن است به سوال خبرنگاران طعنه زده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: