کد خبر: ۷۷۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۲
مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری تاکید کرد: دولت آمریکا با اقدامات ماجراجویانه، خودسرانه و برخلاف تمامی موازین بین‌‌‌المللی ترامپ از جمله انتقال سفارت به قدس شریف، خروج از برجام، ترغیب و تشویق برخی کشورهای منطقه در راستای تضعیف کشورهای اسلامی، نقض متعدد و مکرر تعهدات و توافقنامه‌‌‌های بین‌‌المللی و... تنها در جهت تشدید تنش‌‌‌ها و برهم زدن صلح و ثبات در منطقه و بلکه جهان پیش می‌‌‌رود.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی اکبر ولایتی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود از اعتراضات ملت مظلوم فلسطین نوشت: این اقدام شرم‌‌‌‌‌‌‌‌‌آور در انتقال سفارت آمریکا به یکی از مقدس‌‌‌‌ترین اماکن مذهبی مسلمانان برای رسمیت بخشیدن به جایگاه غیرقانونی و اشغالی رژیم صهیونیستی تنها چهره ظلم و اشغالگری را نمایان‌‌‌‌تر کرد که روند اضمحلال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد بخشید.

وی با اشاره به مقاومت چندین ساله فلسطینیان اظهار داشت: بازگشت به سرزمین مادری که از سوی رژیمی ستمگر و کودک‌‌‌کش اشغال گردیده خواسته به حقی است که روزی محقق خواهد شد و فلسطینیان همواره در برابر اقدامات جنایتکارانه اسرائیل با پشتیبانی آمریکا و برخی متحدین مرتجع منطقه‌ای مقاومت و ایستادگی نموده و خواهند نمود.

مشاور امور بین‌المللی رهبری افزود: این ظلم و جنایتی آشکار در برابر دیدگان جهانیان از سوی دولتی شکل می‌‌‌‌گیرد که همواره از تروریسم و برهم زدن صلح و ثبات منطقه‌‌‌ای با حمایت از افراط و تکفیر و سیاست تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی همه نوع جنایت را انجام داده‌‌‌اند، هرچند که در این مسیر موفق نبوده و نخواهند بود.

ولایتی ادامه داد: به نظر می‌‌‌رسد دولت آمریکا که همواره مدعی حفظ صلح در جهان به رهبری خود است با اقدامات ماجراجویانه، خودسرانه و برخلاف تمامی موازین بین‌‌‌المللی ترامپ از جمله انتقال سفارت به قدس شریف، خروج از برجام، ترغیب و تشویق برخی کشورهای منطقه در راستای تضعیف کشورهای اسلامی، نقض متعدد و مکرر تعهدات و توافقنامه‌‌‌های بین‌‌المللی و... تنها در جهت تشدید تنش‌‌‌ها و برهم زدن صلح و ثبات در منطقه و بلکه جهان پیش می‌‌‌رود؛ هرچند که به تعبیر مقام معظم رهبری باید بداند دوران بزن در رویی تمام شده است.

وی اضافه کرد: قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و متعلق به مسلمانان خواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: