کد خبر: ۷۷۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۷۲
کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: ما با حمایت هواداران بازی عالی‌ای انجام دادیم. امیدوارم با حمایت هوادارانمان این روند را ادامه دهیم.
حسینی: تمدید قرارداد بازیکنان از همه چیز مهم‌تر استبه گزارش خبرداغ ، سیدجلال حسینی زننده گل پیروزی بخش پرسپولیس بعد از پایان بازی گفت: خدا را شکر می‌کنم. بازی سختی بود و ما با تیم کاملا حرفه‌ای بازی کردیم. تیمی که دفاع و ضد حمله خوبی می‌کرد.

 

او افزود: الجزیره سه بازیکن عالی داشت اما ما با حمایت هواداران بازی عالی‌ای انجام دادیم. امیدوارم با حمایت هوادارانمان این روند را ادامه دهیم.

 

حسینی همچنین درمورد لقب سوپرمن توضیح داد: اصلا این‌طور نیست. این حرفی بود که سرمربی الجزیره زد و کاش آن را نمی‌گفت. ما با تیمی بازی کردیم که روی ضد حمله برنامه داشت. مدتی از این کارها خبری نبود و وقت‌کشی بی‌اندازه‌ای داشتند اما توانستیم با آن مقابله کنیم. باید از هواداران تشکر کنم که سنگ‌تمام گذاشتند.

 

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: درحال حاضر مشکل تمدید بازیکنان و مشکل جذب بازیکن وجود دارد. به نظرتان این‌ها به راحتی حل می‌شود؟ آقای گرشاسبی هم بدهی‌ها را می‌دهد هم به فکر حل سایر مشکلات است. شرایط حساس است و تمدید قرارداد بازیکنان از همه مهم‌تر است. مرحله بعد مطمئنا سخت تر است. الدحیل را به خوبی می شناسم چون فقط ۲۵ بازیکن خارجی دارد. الهلال، السد و الاهلی را هم همه دیده‌اند. ذوب‌آهن و استقلال هم می‌توانند تقویت شوند اما ما نمی‌توانیم. برخی نه تنها کمکی نکردند بلکه حتی ضربه هم زدند.

 

او در پاسخ به این پرسش که آیا منظورش طاهری است یا نه، گفت: از کسی اسم نمی‌آورم اما باید طوری برنامه‌ریزی می شد که به این مشکلات نمی‌خوردیم. واقعا مشکل بزرگی داریم. دوست دارم همه صحبت کنند. وقتی ورزشگاه پر می‌شود باید جوابگو باشیم. بازی امروز دیدید چقدر سخت بود. مرحله بعدی سخت‌تر هم خواهد شد. پارسال با الهلالی بازی می‌کردیم که هشت بازیکن خوب خارجی داشت. امسال الدحیل ۲۵ بازیکن خوب خارجی دارد.

 

حسینی ادامه داد: بازیکنان ما خسته هم شده‌اند. ۱۳-۱۴ بازیکن هستند که در تمام بازی‌ها به میدان می‌روند. در این سختی‌ها مصدومیت ربیع‌خواه فشار را زیادتر کرده است. مشکلاتی وجود دارد که باید دیده شود. ۶ ماه دیگر قرار است در مرحله بعدی بازی کنیم و امیدوارم بتوانیم یک بازی را در ایران انجام دهیم. اما پرسپولیس مشکلات زیادی دارد. به نوشته برنا، او در پایان درباره ناراحتی بازیکنان پرسپولیس از مقدار کارت هدیه باشگاه در جشن قهرمانی گفت: شاید این حرف درست باشد اما از اسپانسر تشکر می‌کنم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: