کد خبر: ۷۷۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۹۸۰
هافبک مصدوم تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز تیمش هم شرکت نکرد تا غیبت او برابر ذوب‌آهن قطعی به نظر برسد.
به گزارش خبرداغ ،آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از بازی برگشت برابر ذوب‌آهن اصفهان ساعت 17:20 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) برگزار شد.

 

* طبق قانون AFC، خبرنگاران به مدت 15 دقیقه امکان پوشش تمرین را داشتند.

 

* امید ابراهیمی که به دلیل مصدومیت در تمرینات روزهای گذشته حضور نداشت، در این تمرین هم شرکت نکرد تا غیبت او برابر ذوب‌آهن تا این لحظه قطعی شود. داریوش شجاعیان هم به دلیل مصدومیت حضور نداشت.

 

* وریا غفوری که گفته می‌شود به دلیل جر و بحث با شفر، در تمرین شرکت نخواهد کرد، حضور داشت و با بازیکنان تمرینش را انجام داد.

 

* تمرین با صحبت‌های وینفرد شفر آغاز شد. بازیکنان با تصمیم سرمربی تیم‌شان، حقله اتحاد تشکیل داده و به صحبت‌های او گوش دادند.

 

* پیش از تمرین استقلال، تیم داوری دیدار فردا هم تمرین سبکی را انجام دادند.

 

* دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال هم در تمرین حضور داشت.

 

* با توجه به برگزاری دیدار پرسپولیس - الجزیره امارات، تمرین تیم‌های استقلال، ذوب‌آهن و تیم داوری در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد.

 

دیدار استقلال - ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:45 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. دیدار رفت با یک گل به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

 

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: