کد خبر: ۷۷۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
تعداد بازدید: ۲۶۲
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر مربی با توجه به افکاری که برای جام جهانی دارد لیست خود را ارائه می‌دهد و کی روش نیز از این قضیه مستثنی نیست.
عزیزی: کی روش حق دارد بازیکنان مورد نظر خود را به تیم ملی دعوت کندبه گزارش خبرداغ ،خداداد عزیزی، درباره انتشار لیست تیم ملی توسط کی روش گفت: هر مربی با توجه به افکاری که برای جام جهانی دارد لیست خود را ارائه می دهد. به طور کلی هر زمان که لیستی منتشر شده انتقادات و ایرادات را نیز به همراه داشته است. اینکه می گویند چرا علیپور نیست یا فلان بازیکن نیست را نمی دانم و در اینکه علیپور آقای گل لیگ ما به شمار هم می آید شکی نیست اما به هر حال سلیقه سرمربی بر این بوده که چنین لیستی را بدهد.

 

او ادامه داد: از طرفی کارنامه کی روش قابل دفاع است و نمی توان گفت که این مربی نتیجه نگرفته است.

 

عزیزی در مورد اینکه قلعه نویی اعلام کرده لیست با غرض ورزی منتشر شده و بهتر بود 24 ساعت بعد از بازی استقلال و ذوب آهن منتشر می شد بیان کرد: فکر نمی کنم لیست منتشره ربطی به موضوعی داشته باشد و شاید کی روش دوست داشته قبل از بازی های پیش رو لیست را انتشار دهد.

 

او درباره وضعیت تیم ملی در آستانه رقابت های جام جهانی عنوان کرد: وضعیت شرایط تیم ملی خوب است و من جزو افراد خوش بینی هستم که می گویم اگر تیم ملی مقابل تیم مراکش نتیجه بگیرد و به این تیم نبازیم شانس صعود داریم، از طرفی بازی با اسپانیا و پرتغال را هم باید با تفکرات دفاعی ببریم.

 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت تیم پرسپولیس مقابل تیم الجزیره بیان کرد: تیم پرسپولیس به راحتی می تواند تیم الجزیره را ببرد چرا که تیم ضعیفی است و از همان ابتدا هم حرفی برای گفتن نداشت و ما هم روی اشتباه شجاع خلیل زاده گل خوردیم وگرنه تیم الجزیره 50 سال دیگر هم نمی توانست به پرسپولیس گل بزند. به نظرم تیم پرسپولیس به راحتی صعود می کند و سختی کارش هم از مراحل بعدی خواهد بود.

 

عزیزی درباره دیدار تیم استقلال مقابل ذوب آهن نیز گفت: به نظرم اگر استقلال بتواند از سد محکم ذوب آهن عبور کند می تواند موفق باشد. اعتقادم بر این است که استقلال شرایط خوبی دارد و متاسفانه مصدومیت شجاعیان و ابراهیمی باعث شده کار سخت شود. اما به هر ترتیب استقلال نشان داده تیم خوبی است و شفر به خوبی این تیم را ساخته است اما این تیم باید بداند حریف قدرتمندی مقابلش قرار دارد و قلعه نویی به خوبی از استقلال شناخت دارد. معتقدم استقلال مقابل ذوب آهن پیروز می شود و  می تواند تیم های دیگر را به راحتی ببرد.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: