کد خبر: ۷۷۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
تعداد بازدید: ۳۲۵
استاندار تهران با بیان اینکه برای تحقق شعار سال باید کمک کنیم هزینه تولیدکنندگان کاهش یابد، تاکید کرد: همه ما توقع داریم تولیدکنندگان به بهبود اقتصاد کمک کنند، در کنار آن مسئولان باید با تولیدکنندگان همراهی کنند و اجازه دهیم قیمت تمام شده تولید در کنار افزایش کیفیت محقق شود و مردم تمایل به خرید کالای داخلی داشته باشند.
برای تحقق شعار سال باید هزینه تولیدکنندگان کاهش یابد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدحسین مقیمی در جریان سفر امروز به شهرستان رباط کریم با بیان اینکه عمده مشکلات و کمبودهای رباط کریم در سفر گذشته به این شهرستان بررسی شد، گفت: مشکل آب در شهرستان به زودی حل خواهد شد و در مورد ارتقاء نصیرشهر به بخش، چند دهستان نیاز است. در گذشته روال غیراصولی طی می شد و روستاهایی به بخش‌‌‌‌ها اضافه می‌شد که این روند در حال حاضر طی نمی‌‌‌شود و حتما با توجه به قوانین این موضوع پیگیری می‌شود.

وی افزود: موضوع اجرای تقسیمات کشوری مشکل است و اضافه کردن بخش‌های جدید به شهرستان به راحتی قابل اجرا نیست و نیاز به بررسی کارشناسی دارد اما پیشنهادات جدید را پیگیری خواهیم کرد. 

استاندار تهران با اشاره به مسائل مطرح شده در خصوص فضای سبز نصیر شهر اظهار داشت: موضوع توسعه فضای سبز نیاز به کمک همه دستگاه‌‌‌ها دارد و یکی از اولویت‌‌‌ها در استان تهران است.

مقیمی با تأکید بر اینکه در بخش تولید وقتی به تولیدکننده فشار وارد شود در قیمت تمام شده اثر دارد، تصریح کرد: برای آبادانی نباید به تولید لطمه بزنیم، به خصوص در سال حمایت از کالای ایرانی باید به این موضوع که اگر کالایی خارجی قیمت ارزان‌‌‌‌‌تر داشته باشد مردم به خرید آن رو می‌‌‌‌‌آوردند، توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: همه ما توقع داریم تولیدکنندگان به بهبود اقتصاد کمک کنند در کنار آن مسئولان باید با تولیدکنندگان همراهی کنند و اجازه دهیم قیمت تمام شده تولید در کنار افزایش کیفیت محقق شود و مردم تمایل به خرید کالای داخلی داشته باشند. در این سفر به مسائل اقتصادی شهرستان در بخش های مختلف تولید، خدمات و گردشگری رسیدگی می کنیم و از نزدیک در جریان مشکلات صنعتگران قرار می‌‌‌‌‌گیریم.

مقیمی برنامه‌‌‌های سفر به شهرستان رباط کریم از دو شرکت صنعتی در شهرک صنعتی پرند بازدید کرد.

وی سفر به شهرستان رباط کریم، با حضور در شهرک صنعتی نصیرشهر و کاظم‌‌‌‌آباد تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این شهرک‌ها را بازدید کرد و از نزدیک در گفت‌‌وگو با صاحبان صنایع در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: