کد خبر: ۷۷۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۲۴۹
کاپیتان تیم فوتبال استقلال از هواداران تیمش درخواست کرد برای بازی با ذوب‌آهن به ورزشگاه بروند
رحمتی: استقلال تیم ملی من است/ از هواداران خواهش می‌کنم به ورزشگاه بیایندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: همانطور که همه می‌دانیم فردا یک بازی مهم داریم و به همین دلیل از هواداران خواهش می‌کنم که به ورزشگاه بیایند. هواداران‌مان همیشه برای ما مثل یار دوازدهم بوده‌اند، مثل بازی‌های قبل. هنوز سال گذشته و بازی مقابل الاهلی را فراموش نکرده‌ایم که زیر باران 90 دقیقه حمایت‌مان کردند. برای این بازی هم به آنها نیاز داریم چون یک دوره سخت را پشت سرگذاشته‌ایم.

 

وی افزود: می‌دانیم که باید بازی فردا را ببریم تا فصل را خوب تمام کنیم. کادر فنی و بازیکنان همه حساسیت بازی مقابل ذوب‌آهن را می‌دانند. با توجه به اینکه 3 امتیاز بازی رفت را از دست داده‌ایم، در این بازی همه حرف‌های کادر فنی را درک می‌کنیم و به هواداران قول می‌دهیم که با همه وجود بازی کنیم. می‌خواهیم با احساس مسئولیت بالا این بازی را ببریم. همگی شرایط سخت بازی فردا را می‌دانیم و برای آن احساس وظیفه می‌کنیم. خودم خوشحالم که در استقلال بازی کرده‌ام و می‌کنم، چون ما در همه شهرها هوادار داریم و در همه شهرها برای دیدن بازی ما به ورزشگاه می‌آیند که این باعث می‌شود وظیفه‌مان سنگین‌تر شود.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه با افتخار می‌گویم که تیم استقلال تیم ملی من است و با تمام وجود و انرژی تا روز آخری که در این تیم باشم، بازی خواهم کرد، تصریح کرد: هواداران بدانند فردا یک شب خوب و خاطره‌انگیز را با هم تجربه خواهیم کرد.

 

رحمتی در پاسخ به این سوال که چه صحبتی با بازیکنان جوان تیم می‌کند که حساسیت بازی را درک کنند، گفت: استرسی که شما از آن صحبت می‌کنید، خیلی برای جوانان ما مسئله نیست، چون فرشید اسماعیلی مقابل السد برابر خیل جمعیت بازی کرد یا امید نورافکن و سیدمجید حسینی هم همین‌طور. فکر نمی‌کنم استرسی که شما از آن صحبت می‌کنید این قدر باشد. چیزی که برای ما خیلی اهمیت دارد، من، خسرو، پژمان و امید که تجربه بیشتری داریم این است که بازیکنان باید احساس مسئولیت کنند چون ما تا دقیقه 95 می‌توانیم گل بزنیم. ما در بازی رفت تمام صحبت‌هایی که کادر فنی گفته بود را اجرا کردیم. 4،5 موقعیت گلزنی داشتیم و در آخر بازی روی اتفاق گل خوردیم. اگر مسئولیت‌پذیری بازی رفت را داشته باشیم باز هم موفق می‌شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: