کد خبر: ۷۶۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۳
معتقدم باید بانوان به ویژه بانوانی که افتخارآفرینی برای کشور دارند، در رسانه ملی حضور جدی داشته باشند و مسابقات آنها نیز در این رسانه پخش شود.
ابتکار: با رئیس صدا و سیما به دنبال راهکار برای پخش مسابقات زنان هستیم
به گزارش خبرداغ ، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: مسابقات بانوان ورزشکار ایرانی نیز باید مانند دیگر مسابقات از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شود.

مسابقه فینال رقابت های قهرمانی آسیایی تایلند میان تیم فوتسال بانوان ایران و تیم ژاپن از صدا و سیما به صورت زنده پخش نشد که این موضوع مورد انتقاد بسیاری از ورزشکاران و مسئولان اجرایی کشور و حتی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

** با رئیس صدا و سیما به دنبال راهکار برای پخش مسابقات زنان هستیم

معصومه ابتکار روز دوشنبه به همین منظور افزود: با رئیس سازمان صدا و سیما برای این موضوع صحبت کردم و تقاضا داشتم واقعا اگر می توانند راهکارهایی پیدا کنند تا مسابقات بانوان را در رسانه ملی پخش کنند.

وی گفت: معتقدم باید بانوان به ویژه بانوانی که افتخارآفرینی برای کشور دارند، در رسانه ملی حضور جدی داشته باشند و مسابقات آنها نیز در این رسانه پخش شود.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بیست و دوم اردیبهشت به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال دختران ایران در مسابقات آسیایی طی پیامی اعلام کرد: قهرمانی تیم فوتسال دختران در آسیا و تیم کاراته را هم تبریک می گویم و باید گفت این موضوع نشان دهنده همت زن ایرانی است و این همت و تلاش ها سبب پیشرفت و تحولات زیادی در جامعه می شود.

تیم فوتسال بانوان جمهوری اسلامی ایران با پیروزی خیره کننده پنج بر 2 در مقابل ژاپن در فینال رقابت های قهرمانی آسیایی تایلند، عنوان افتخار آمیز ملکه های فوتسال این قاره را از آن خود کرد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: