کد خبر: ۷۶۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۳۰۷
یک بانک آنلاین آلمانی تصمیم گرفته از بیت کوین برای انتقال وام استفاده کند. این موضوع به مشتریان علاقه مند به معاملات با ارز دیجیتال فرصت هایی تازه خواهد داد.
استفاده از «بیت کوین» برای انتقال وام در بانک آلمانی / افزایش سرعت و کاهش هزینه های معاملات آنلاین

یک بانک آنلاین آلمانی تصمیم گرفته از بیت کوین برای انتقال وام استفاده کند. این موضوع به مشتریان علاقه مند به معاملات با ارز دیجیتال فرصت هایی تازه خواهد داد. 

به گزارش خبرداغ  به نقل از رویترز، بانک آنلاین آلمانی رادوسلاف آلبرشت تصمیم گرفته که به مشتریان امکان انتقال وام در هر جای دنیا را با استفاده از بیت کوین ارائه دهد.

در این سرویس شیوه های انتقال پول با استفاده از رمزنگاری ارزهایی مانند بیت کوین، از سیستم انتقال بین المللی سوئیفت  برای افزایش سرعت و یا کاهش هزینه در سراسر جهان استفاده می کند.

یکی از مقامات ارشد آلبرشت در گفتگو با تلویزیون رسمی برلین گفت: «انتقال پول های سنتی به دلیل هزینه های مبادله ارز نسبتا گران است و می تواند چند روز طول بکشد. اما با کمک سرویس جدید موسوم به «Bitbond» نه تنها  پرداخت ها تسریع می شود، بلکه با هزینه ای پایین تر انجام می شود.»

در این سیستم، مشتریان وام های خود را در حساب های مبتنی بر ارزهای یجیتال مانند بیت کوین تنها برای چند ثانیه یا چند دقیقه نگه می دارند (تا زمانی که آنها به ارز خارجی کشور مبادله شوند) سپس مبادله را ترتیب می دهند. 

در این مثال ساده بیت کوین به عنوان وثیقه برای وام استفاده شده است، اما هرگز به عنوان راهی برای انتقال اعتبار در ارز بین المللی نیست.

این بانک آلمانی در خصوص ایده استفاده از این طرح می می گوید: اکثر مشتریان ما صاحب کسب و کارهای کوچک و یا کارگران آزاد هستند.بنابراین وام های دریافتی آنان نیز نسبتا کوچک است و از مرز  50  هزار دلار تجاوز نمی کند.

تصویب قوانین بیت کوین در آلمان بسیار سریع بود و نسبت به بسیاری از کشورها چندان قوانین دست و پاگیری را شامل نمی شد.

 انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: