کد خبر: ۷۶۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۱۱۹۰
نماینده مردم تهران گفت: از هر منتقد و معترضی ، مخالف ساختن تنها به رونق اپوزیسیون می‌انجامد. کدام عقل سلیمی م‌ گوید معلم را کتک بزنید و بازداشت کنید؟
فاطمه سعیدی: جای معلمان در زندان نیست/ وزیر اطلاعات پیگیر آزادی معلمان بازداشتی باشد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فاطمه سعیدی در نشست علنی امروز یکشنبه، مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: تجمع مسالمت‌آمیز معلمان که در اعتراض به وضعیت معیشتی خود برگزار شده بود، با دخالت نابجا و عدم تحمل و احترام به اصل ۲۷ قانون اساسی،  منجر به ایجاد خشونت شد و تعدادی از معلمان بازداشت شدند. ضمن اینکه اگر در حوادث دی ماه که گروه‌ها و اقشار مختلف و معترضان داخلی و خارجی همگی در آن نقش آفرینی کردند، گفتیم صدای ملت را باید شنید، امروز هم از تریبون مجلس به عنوان یک معلم می‌خواهم صدای معلمان را بشنویم. این صدای قشری مظلوم و شریف است که شهیدانی چون رجایی و باهنر را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وی افزود: از هر منتقد و معترضی، مخالف ساختن تنها به رونق اپوزیسیون می‌انجامد. کدام عقل سلیمی می‌گوید معلم را کتک بزنید و بازداشت کنید؟ آن هم معلمی که خواستار بهتر شدن وضع معیشت و بالا بردن کیفیت آموزشی است. مجلس تنها می‌تواند دولت را بازخواست کند، اما سایر نهادها چه؟ هر بار که وزیر اطلاعات و دادگستری را که مورد سوال قرار دادیم گفتند که موضوع در اختیار آنها نیست، اما هر کسی مسئولیتی دارد و باید پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: معلمان از تبعیض و بی عدالتی در رنج هستند. همه باید صدای معترضان را گوش کنیم، از همین تریبون از آقای نوبخت، وزیر کشور و اطلاعات تقاضای پیگیری اعتراضات معلمان را داشته و تقاضای آزادی هر چه سریعتر بازداشت‌شدگان را دارم و یادآوری می‌کنم جای معلم کلاس درس است نه زندان.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
اذا ملک الاراذل،هلک الافاضل التماس دعا جامعه ایی که پزشک ارزش داردآن جامعه بیماراست، جامعه ایی که قاضی کرامی داشته می شود آن جامعه آلوده است، ولی والی ولی،.... اماواگر جامعه ایی که معلم مورداحترام قرارگیردآن جامعه با فرهنگ است،...
ناشناس
Saudi Arabia
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
معلم باید کلاس و دزد به زندان رود
معلم بدهکار
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
فقط حرررررررررف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
شماهم فقط شهارمی دهی بدانیدخانه ظلم پایدارنیست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: