کد خبر: ۷۶۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۱۰۳۸
در روز دوم سفر به استان گلستان صورت گرفت
معاون ‌‌رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷ از هتل 5ستاره دلتا که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال ساخت است بازدید کرد.
بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از دو هتل ۵ستاره در حال ساخت در گرگان
به‌‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، این هتل در زمینی به مساحت هزار مترمربع در ۱۸ طبقه دایر شده و دارای زیربنای ۱۳هزار و ۲۰۰ مترمربع است. این هتل دارای ۱۲۸ اتاق است و با تکمیل آن ۲۵۰ تخت به ظرفیت اقامتی کشور اضافه می‌شود. 

تاکنون ۳۰میلیارد تومان تسهیلات از صندوق توسعه ملی برای این هتل تصویب و ابلاغ شده است.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به سرمایه‌گذار پیشنهاد کرد در طراحی داخلی هتل از صنایع‌دستی ایرانی بهره ببرد. او همچنین به مدیرکل میراث‌فرهنگی استان پیشنهاد کرد که سرمایه‌گذاران را به ساخت هتل در مناطق بکر و طبیعی استان تشویق کند.

معاون رئیس‌جمهوری سپس از هتل 5ستاره پارتیا بازدید کرد.

این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال ۸۵ به متراژ ۳۰هزار متر مربع در فاز یک شروع شد و فاز دوم آن سال ۸۸ با متراژ ۲۰ هزار مترمربع کلنگ زده شد. پیشرفت فیزیکی این هتل  ۷۵درصد است و پیش‌بینی می‌شود فاز اول آن تا سال ۹۸ به اتمام برسد. این هتل برای ۲۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و برای ۱۵۰ نفر به‌صورت  غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.  فاز یک این هتل شامل ۱۸۰ سوئیت و واحد است و حدود ۴۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی کشور اضافه می‌شود. ۸هزار مترمربع از این هتل اقامتی و ۷هزار مترمربع تجاری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: