کد خبر: ۷۶۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۶۶
مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی مجارستان، از روز گذشته (چهارشنبه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده که تا فردا جمعه نیز ادامه دارد.سعید عبدولی دارنده مدال طلا و برنز جهان و برنز بازی های المپیک که در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در وزن 87 کیلوگرم به مصاف رقبا رفته است، مبارزات خود را با حاشیه آغاز کرد.
کتک‌کاری و حاشیه‌های بی‌ پایان «عبد ولی»

داوران بعد از آنکه سعید عبد ولی و ایمان انصاری را در مسابقه وزن 87 کیلوگرم و در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی به خاطر حرکت غیر ورزشی از دور مسابقات حذف (دیسکالیفه) کردند، کار دو فرنگی کار در کنار تشک به درگیری و کتک کاری کشیده شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی مجارستان، از روز گذشته (چهارشنبه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده که تا فردا جمعه نیز ادامه دارد.

رقابت های مقدماتی پنج وزن دوم کشتی آزاد و فرنگی از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و فینال های پنج وزن نخست نیز بعدازظهر امروز و از ساعت 17 تا 19 برگزار می شود.

سعید عبدولی دارنده مدال طلا و برنز جهان و برنز بازی های المپیک که در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در وزن 87 کیلوگرم به مصاف رقبا رفته است، مبارزات خود را با حاشیه آغاز کرد.

وی در کشتی نخست خود مقابل مهدی فلاح در حالی دنبال کرد که در وقت دوم داوران یک امتیاز را به فلاح دادند و کشتی به تساوی کشیده شد. عبد ولی در اعتراض به این تصمیم قصد داشت کشتی را نیمه کاره رها کند. ولی او این مبارزه را به سختی و با نتیجه 4 بر 4 به سود خود خاتمه داد.

این فرنگی کار اندیمشکی تیم ملی در مبارزه دوم خود مقابل ایمان انصاری در حالی که دو مرتبه با سر به سینه حریف خود زد در یکی از صحنه ها و در حالی که دو کشتی گیر پنجه در پنجه یکدیگر بودند به تشک مقابل پرت شدند که عبد ولی در حالی که از این برخورد عصبانی بود با مشت حریف خود را در مقابل تماشاگران تهدید کرد.

البته رسول خادم نیز همانند دور نخست انتخابی تیم ملی در گوشه ای از سالن شهدای هفتم تیر تهران شاهد مسابقات است.

در ادامه داور مسابقه هر دو کشتی گیر را به دلیل حرکات غیر ورزشی از دور مسابقات حذف کردند (دیسکالیفه). اما این پایان این کشتی پربرخورد نبود و در حالی که دو فرنگی کار از کنار تشک رد می شدند، به یک باره با یکدیگر گلاویز شدند که با دخالت ماموران حراست این قائله خاتمه یافت.

این دو فرنگی کار حتی قصد داشتند در بیرون سالن نیز با یکدیگر درگیر شوند که با ممانعت ماموران نیروی انتظامی مواجه شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: