کد خبر: ۷۶۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۷۶۷
«الکه جینسین»، یکی از مدل‌های مستهجن گفت: در تابستان سال 1993 به همراه یکی از دوستان نزدیکم به نام «باربارا مور» -که او هم یک مدل است- در نیویورک بودیم که دونالد ترامپ از ما دعوت کرد به پنت هاوس او در برج ترامپ برویم.
افشای جزئیاتی از رابطه غیراخلاقی ترامپ با یک مدل مستهجن دیگر!

به گزارش خبرداغ ، «الکه جینسین»، یکی از مدل‌های یک مجله مستهجن آمریکایی به تازگی افشا کرده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سال 1993 با یکی از بهترین دوستانش رابطه غیراخلاقی داشته است.

این مدل آلمانی اعلام کرد: در تابستان سال 1993 به همراه یکی از دوستان نزدیکم به نام «باربارا مور» -که او هم یک مدل است- در نیویورک بودیم که دونالد ترامپ از ما دعوت کرد به پنت هاوس او در برج ترامپ برویم.

جینسین گفت: زمانی که برای یک پروژه عکاسی در نیویورک بودیم، به باربارا گفتم که چرا به دوستت دونالد زنگ نمی‌زنی؟ باربارا به او زنگ زد و ما در برج ترامپ با او ملاقات کردیم.

وی در ادامه با اشاره به وقاحت بیش از اندازه ترامپ گفت شاهد رابطه غیرمشروع او با دوستش بوده است.

 

این مدل آلمانی این موضوع را در حالی فاش کرد که چند روز پیش، خود «باربارا مور» نیز در مصاحبه با دیلی‌میل گفته بود برای یک دوره شش ماهه با ترامپ رابطه غیراخلاقی داشته است. مور اعلام کرد که در مارس سال 1993 -زمانی که «مارلا میپلز» همسر دوم دونالد ترامپ باردار بوده- با او رابطه داشته است. وی همچنین گفت که چند ماه را در عمارت اعیانی رئیس‌جمهور آمریکا در مارالاگو و همچنین برج ترامپ در کنار او بوده است.

کاخ سفید تا این لحظه به درخواست دیلی‌میل برای اظهارنظر در این باره پاسخ نداده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که از چند ماه پیش انتشار جزئیاتی درباره رابطه غیراخلاقی ترامپ با «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فیلم‌های مستهجن در سال 2006 به شدت جنجال برانگیز شده است. گفته می‌شود وکیل ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا برای ساکت نگه داشتن این زن، به او 130 هزار دلار حق السکوت پرداخت کرده است.

مارلا میپلز از سال 1993 تا 1999 همسر دونالد ترامپ بود. این دو صاحب دختری به نام تیفانی هستند.

باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: