کد خبر: ۷۶۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۵۴۱
رئیس پلیس پایتخت به انتشار فیلم برخورد مأمور گشت ارشاد با دو خانم بدحجاب در پارک طالقانی پرداخت و گفت: وقتی همکار پلیس‌مان به دو خانم بدحجاب تذکر می‌دهد آن‌ها تهاجم‌وار با حرف‌ها و کلمات زشت و رکیک به مأمور ما حمله می‌کند؛ حتی در فیلم هم مشخص است که آن‌ها به پلیس حمله می‌کنند؛ بعد از آن هم دیدید که چه برخورد و هجمه‌ای به پلیس وارد شد.
پلیس: مامورانی که به دو خانم بدحجاب در پارک طالقانی تذکر دادند، از بهترین تیم‌های پلیس تهران بودند / آن افراد می‌دانستند که این مأموران، چه زمانی در پارک مستقر می‌شوند؛ می‌خواستند فیلم درست کرده و به دختر معلوم‌الحالی بدهند تا او پخش کند / در فیلم، مشخص است که با کلمات زشت و رکیک به مأمور ما حمله می‌کنند / به هیچ وجه عقب‌نشینی نکرده و کوتاه نمی‌آییم

رئیس پلیس پایتخت در خصوص حادثه پارک طالقانی و اینکه فیلمبرداری با برنامه‌ریزی قبلی و هدف خاص صورت گرفته بود توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از «انتخاب»، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در کارگاه آموزشی فرهنگ‌یاران پلیس، اظهار داشت: طبق برآورد‌های اجتماعی پلیس هم اکنون جایگاه چهارم را از نظر مقبولیت در بین مردم برخوردار است.

به نوشته فارس، رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: این مقبولیت به خاطر آن است که پلیس خود را خادم مردم می‌داند، اما در مقابل قاچاقچیان، اراذل و اوباش برخوردی قاطعانه دارد.

سردار رحیمی به انتشار فیلم برخورد مأمور گشت ارشاد با دو خانم بدحجاب در پارک طالقانی پرداخت و گفت: وقتی همکار پلیس‌مان به دو خانم بدحجاب تذکر می‌دهد آن‌ها تهاجم‌وار با حرف‌ها و کلمات زشت و رکیک به مأمور ما حمله می‌کند؛ حتی در فیلم هم مشخص است که آن‌ها به پلیس حمله می‌کنند؛ بعد از آن هم دیدید که چه برخورد و هجمه‌ای به پلیس وارد شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که این تیم از بهترین تیم‌های پلیس پایتخت بوده‌اند، تصریح کرد: آن افراد می‌دانستند که این مأموران کی و چه وقت در پارک طالقانی مستقر می‌شوند؛ آن‌ها می‌خواستند فیلم درست کرده و به دختر معلوم‌الحالی داده تا او پخش کند.

وی با اعلام این مطلب که پلیس بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای آرمان‌هایش تقدیم انقلاب کرده، گفت: ما به هیچ وجه عقب‌نشینی نکرده و کوتاه نمی‌آییم چرا که افتخار پلیس این است که با سارقان و قاچاقچیان قدرتمندانه برخورد می‌کند.

سردار رحیمی اظهار داشت: امروز بیش از ۵۷۳۰ نفر به عنوان پلیس افتخاری فعالیت می‌کنند که بسیج نیروی انتظامی نام دارند؛ ۸۳۲ نفر نیز از خواهران و برادران معلم به عنوان فرهنگ‌یار ترافیک و بالغ بر یک میلیون دانش‌آموز نیز به عنوان همیار پلیس فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص حضور پلیس در اطراف مدارس، خاطرنشان کرد: در مقابل واطراف تمام مدارس و دبیرستان‌ها بالاخص مدارس دخترانه پلیس کنترل و حفاظت از حریم دانش‌آ‌موزان را بر عهده دارد به خصوص در صبح و زمان تعطیلی مدارس.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: