کد خبر: ۷۶۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۴۹۹
در مسابقات جهانی که در مرحله نیمه نهایی دسته دوم برگزار شد، نوشاد عالمیان 2 پیروزی و افشنی نوروزی یک پیروزی را برای کشورمان رقم زدند. همچنین نیما عالمیان در بازی اول برابر حریفش شکست خورد.
صعود تاریخی پینگ پنگ ایران به دسته یک جهان

تیم ملی تنیس روی میز ایران با صعود به فینال دسته دوم مسابقات جهانی توانست مجوز حضور در دسته اول را کسب کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ورزش سه، در ادامه مسابقات جهانی که در هالمستاد سوئد در جریان می باشد، تیم ‌ملی تنیس روی میز کشورمان بعد از پیروزی های مستمر بر رقبای مختلف ، دقایقی پیش موفق شد با شکست تیم اوکراین به دسته یک جهانی راه پیدا کند.

در این مسابقه که در مرحله نیمه نهایی دسته دوم برگزار شد، نوشاد عالمیان 2 پیروزی و افشنی نوروزی یک پیروزی را برای کشورمان رقم زدند. همچنین نیما عالمیان در بازی اول برابر حریفش شکست خورد.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که بعد از انقلاب، این اولین بار است که پینگ پنگ بازان کشورمان به بالاترین سطح تنیس روی میز جهان راه می یابند.

 

افشین نوروزی (کاپیتان) ، نوشاد و نیما عالمیان ، میعاد لطفی ، امین احمدیان با سرمربیگری جمیل لطف الله نسبی این صعود تاریخی را رقم زدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: