کد خبر: ۷۶۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۱۶۱
دومین روز از نمایشگاه کتاب در روز پنجشنبه نیز با استقبال مردم همراه شد.
ادامه استقبال مردم از نمایشگاه کتاببه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: دومین روز از نمایشگاه کتاب در روز پنجشنبه نیز با استقبال مردم همراه شد.

دومین روز از نمایشگاه کتاب در حالی به کار خود پایان داد که با استقبال زیاد مخاطبان همراه بود.

مسئله‌ای که کمتر دیده می‌شود سر زدن ناگهانی و بدون داشتن همراه وزیران از نمایشگاه است، امروز سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون داشتن همراه از غرفه‌ها و بخش‌های مختلف نمایشگاه دیدن کرد.

با گذشت دو روز از نمایشگاه همچنان وضعیت نمایشگاه به لحاظ نظافت و نظم‌دهی به غرفه‌ها خوب نیست، بسیاری از کتیبه‌ها نصب نشده است، غرفه‌سازی‌ها در نیم طبقه شبستان همچنان ادامه دارد که باعث شده برخی از ناشران کار خود را با تأخیر آغاز کنند. یکی از ناشران مستقر در نیم طبقه اظهار کرد که تا ظهر در حیاط مصلا نشسته‌اند و ساعت 1 ظهر به آنها غرفه تعلق گرفته است. برخی از ناشران افغانستانی هم در حال چیدن کتاب‌هایشان بودند.

مانند سال‌های قبل آلودگی صوتی در فضای نمایشگاه ادامه دارد اما نوع تبلیغاتی که پخش می‌شود قابل توجه و تأمل است از جمله «این جا چه می‌کنید ..آن‌لاین خرید کنید» که این‌طور برداشت می‌شود که مردم را به خرید اینترنتی و نیامدن به نمایشگاه تشویق می‌کند.

همچنین امروز همایون امیرزاده سخنگوی نمایشگاه کتاب از تغییر آیین‌نامه نظارتی نمایشگاه و استقرار غرفه حمایت و خرید کتاب معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ویژه خرید از ناشران کوچک و اختصاص این کتاب‌ها به ترویج کتاب‌خوانی و روستاهای دوستدار کتاب و باشگاه‌های کتاب‌خوانی خبر داد.

به گفته او تا کنون تخلفی برای ناشران ثبت نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: