کد خبر: ۷۶۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۹۱
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که برای تمدید قرارداد سرمربی آلمانی آبی‌پوشان یک ماه در حال چانه زدن بوده‌اند.
شفر گفت اگر تو بروی، من هم قراردادم را یکطرفه فسخ می کنمبه گزارش خبرداغ ، رضا افتخاری پس از تمدید قرارداد دو ساله وینفرد شفر اظهار داشت: یک ماه بود که هر روز با شفر چانه می‌زدیم تا اینکه امروز توانستیم قراردادش را تمدید کنیم. قرارداد شفر بندهای مختلفی دارد که در مورد هر کدام به توافق رسیدیم.

 

وی در مورد تمدید قرارداد دستیاران ایرانی و خارجی شفر گفت: قراردادهای مربیان خارجی طبق تاریخ میلادی و قراردادهای مربیان و بازیکنان داخلی مطابق با تاریخ شمسی است. مربیان ایرانی ما طاهری و اشکان نامداری هستند که هر وقت می‌خواستیم با بازیکنان تمدید کنیم، قرارداد این مربیان را هم تمدید خواهیم کرد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه باشگاه توافقات دوطرفه‌ای با شفر بر سر تمدید قرارداد داشته است، تصریح کرد: برخی خواسته‌های ما توسط طرف مقابل و برخی خواسته‌های کادر فنی توسط ما مورد قبول واقع نشد، اما در مجموع جمع‌بندی کردیم و به توافق نهایی دست یافتیم.

 

افتخاری درباره اینکه آیا از تبلیغات محیطی، مبلغی به باشگاه استقلال تعلق گرفته است یا خیر و اینکه گفته می‌شود استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ بدهکار هستند، خاطرنشان کرد: ما پولی از تبلیغات محیطی دریافت نکرده‌ایم. فکر می‌کنم ما تا انقلاب مهدی بدهکار هستیم! ما چه کردیم که بدهکار باشیم؟ به این خاطر که همه چیز دست خودشان است. مگر ما پولی از سازمان لیگ گرفته‌ایم؟ این صحبت‌ها در حد حرف است و باید حساب و کتاب‌ها را شفاف کنیم.

 

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال جرایم همه بازی‌ها را به حساب باشگاه‌ها می‌نویسد، گفت: آنها باید به ما اجازه دفاع بدهند. هر هفته خودشان ما را جریمه می‌کنند و همه چیز را می‌بُرند و می دوزند. یک روز به بهانه توهین به داور، یک روز به بهانه توهین به تیم حریف و بازیکنان تیم مقابل ما را جریمه می‌کنند. تماشاگران که دست من نیستند و ما نمی‌توانیم همزمان 100 هزار تماشاگر را کنترل کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال با تمجید از رفتار تماشاگران استقلال در این فصل اظهار داشت: در رشت و مشهد که تیم‌های حریف میزبان بودند، ما را به خاطر توهین تماشاگران جریمه کردند. همین جرایم باعث می‌شود که استقلال بدهکار شود. تماشاگران ما را مقابل العین دیدید. AFC امسال به خاطر تماشاگران، ما را جریمه نکرده است، چون خیلی خوب رفتار کرده‌اند. ما به هواداران پیام دادیم که موارد را رعایت کنند تا این پول‌های بیهوده را هزینه نکنیم. البته AFC یک بار و به دلیل سیگار کشیدن چند نفر، ما را جریمه کرد. چند تماشاگر سیگار کشیدند و من باید جریمه آن را بدهم!

 

افتخاری با اشاره به موضوع تبلیغات محیطی و قرارداد شیرازی با سازمان لیگ گفت: از 66 میلیارد تومان قرارداد تبلیغات محیطی، حداقل هفت هشت میلیارد تومان باید به استقلال و پرسپولیس پرداخت شود. قرار شد هفته آینده جلسه‌ای برگزار کنیم و این مسئله را به جایی برسانیم.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شود شیرازی 50 میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است و اینکه آیا باشگاه استقلال حقوق خود را در تبلیغات محیطی پیگیری می‌کند یا خیر، تصریح کرد: ما پیگیر این موضوع هستیم. هفته قبل جلسه‌ای با شیرازی داشتیم که او گفت من حرفی ندارم و سازمان لیگ باید نامه بدهد. به سازمان لیگ گفتیم که این موضوع را تعیین تکلیف کند. در صورت پرداخت مبلغ قرارداد تبلیغات محیطی به استقلال، شکایتی در AFC و فیفا نمی‌ماند و می‌توانیم همه جرایم را تسویه حساب کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص تمدید قرارداد بازیکنانی چون جپاروف و امید ابراهیمی خاطرنشان کرد: با جپاروف صحبت کردیم و دیگر تمام است و مشکلی از این بابت نداریم. ابراهیمی هم گفت دوست دارم در باشگاه خودم بمانم. ما هم باید کمک کنیم و بدهی‌های گذشته تسویه شود. بازیکنان علاقه دارند در استقلال بمانند. حالا ممکن است دو نفر نخواهند در تیم بمانند.

 

افتخاری با بیان اینکه شفر شروطی در قراردادش آورده بود که در اختیار باشگاه نیست، اظهار داشت: مثلاً او در قرارداد نوشته که اگر افتخاری برود، قراردادم را یکطرفه فسخ می‌کنم. من گفتم شاید دوست داشته باشم بروم، تو چرا باید بروی؟! شفر به من گفت تو از من حمایت کردی، با حضور تو مشکلی نداشتم و اگر بروی، می‌ترسم به بحران بخورم. ما هم به او گفتیم نترس! فعلاً هستیم و مشکلی نیست.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دولت برای پرداخت مبالغ قرارداد اعضای خارجی باشگاه استقلال، دلار دولتی 4200 تومانی پرداخت خواهد کرد یا خیر، گفت: دو هفته پیش به بانک مرکزی نامه‌ای نوشتیم و درخواست ارز دولتی برای پرداخت مبلغ قراردادهای اعضای خارجی تیم داشتیم. آنها با این درخواست موافقت کردند، اکنون کارهای اداری در حال انجام است و دلار 4200 تومانی در اختیار باشگاه استقلال قرار می‌گیرد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال درمورد شکایت خسرو حیدری از این باشگاه تصریح کرد: خیر. وکیل این بازیکن اشتباه کرد و شکایت را پس گرفت!

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: