کد خبر: ۷۶۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۵۶۹
رئیس پلیس تهران ادعای تعلیق مأمور زن گشت ارشاد در حادثه اخیر را تکذیب کرد.
تعلیق مأمور زن گشت ارشاد، صحت نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم: سردار حسین رحیمی؛ رئیس پلیس تهران در پاسخ به این سؤال که آیا موضوع تعلیق مأمور زن گشت ارشاد در حادثه اخیر صحت دارد گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و ما با اقتدار از مأموران خود دفاع می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های تکمیلی انجام‌شده مشخص شد که این مأمور هیچ قصوری نداشته است.

رحیمی گفت: وقتی یک نفر از این دختران با وضعیت افتضاح در مقابل مأمور پلیس ما حاضر می‌شود باید چه کرد؟ وقتی مأمور ما به آنها تذکر می‌دهد و آنها در مقابل، شروع به فحاشی و ضرب‌وشتم مأمور می‌کنند، مأمور ما باید چه‌کار کند؟

رئیس پلیس تهران در پایان با بیان اینکه هنوز آسیب‌دیدگی دست این مأمور مداوا نشده است، از اعلام جزئیات بیشتری از این حادثه در آینده نزدیک خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاکی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
شکایت ازمامور راهنمایی و رانندگی گلستان جاده ساوه
شکایت از را هنمایی و را نندگی شهرستان بهارستان
قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای همه یکسان است ولی متاسفانه توسط مامور را هنمایی و رانندگی و پلیس را هنمایی و را نندگی رعایت نمی شود.
روزانه هزاران دستگاه خودرو در خیابان اصلی جاده ساوه پارک می کند و لی پلیس را هنمایی و رانندگی بهارستان جاده ساوه هیچ کاری ندارد ولی متاسفانه کسی پاسخگوی این بی نظمی ها نیست چرا ؟!
روزانه هزاران دستگاه خودرو در خیابان اصلی جاده ساوه ازاسلامشهر تا رباط کریم پارک می کند چرا پلیس راهنمایی و را نندگی هیچ اقدامی نمی کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: