کد خبر: ۷۶۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۴۷۳
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:تیم خونه به خونه در صورتی که قصد دارد از فینال جام حذفی انصراف بدهد باید نامه کتبی به ما بدهد.
خونه به خونه برای انصراف از جام حذفی باید نامه کتبی ارائه دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد کناره‌گیری تیم فوتبال خونه به خونه از فینال جام حذفی گفت: این تیم در صورتی که قصد دارد از فینال جام حذفی انصراف بدهد باید نامه کتبی خود را به سازمان لیگ ارائه دهد که تا این لحظه نامه‌ای از تیم خونه به خونه دریافت نکردیم.

 

او درباره اینکه دلیل انصراف تیم خونه به خونه چیست به باشگاه خبرنگاران گفت: دلیل این موضوع را نمی‌دانیم و باید از تیم خونه به خونه پرسید. ما هم فقط انصراف این تیم را از فینال جام حذفی شنیدیم.

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه اگر خونه به خونه نامه خود برای انصراف از جام حذفی ارائه دهد در آن صورت شرایط به چه شکل خواهد بود گفت: طبق قانون با این موضوع برخورد خواهیم کرد.

 

دیدار فینال جام حذفی روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت قرار است بین تیم استقلال تهران و خونه به خونه بابل در شهر خرمشهر برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: