کد خبر: ۷۶۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۷۰۱
بیرانوند می‌تواند قبل از سفر به روسیه، هشتادمین کلین شیت دوران بازی‌اش را تجربه کند.
آخرین هدف بیراوند قبل از جام‌جهانیبه گزارش خبرداغ ، بیرانوند می‌تواند قبل از سفر به روسیه، هشتادمین کلین شیت دوران بازی‌اش را تجربه کند.


بیرون گذاشتن سوشا مکانی و بازی دادن به علیرضا بیرانوند در نفت تهران، تصمیم عجیب و پرحاشیه گل محمدی بود. سرمربی وقت نفت، حاضر شد دروازه‌بان سرشناس تیمش را برای بازی دادن به گلر امید این تیم نیمکت نشین کند و آن زمان، تصورش هم نمی‌شد او یک روز در پرسپولیس هم جانشین سوشا شود و فقط ۵ سال بعد از اولین بازی برای تیم گل‌محمدی، ۸۰ کلین شیت در کارنامه‌اش داشته باشد.


بیرانوند در سه فصلی که بازیکن نفت تهران بود، ۳۳ کلین شیت در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داشت. میانگین ۱۱ کلین شیت در هر فصل، که آمار خوبی برای دروازه‌بان جوان نفتی‌ها و دروازه‌بان دوم تیم ملی بود. بیرانوند در پرسپولیس، به پیراهن شماره یک تیم ملی رسید و کلین شیت‌هایش هم دوبرابر شد. او در این دو فصل، تا همینجا ۴۴ کلین شیت با پیراهن پرسپولیس در جام‌های مختلف داشته و به صورت میانگین ۲۲ بار در هر فصل دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.


از زمان شروع دوران بازی حرفه‌ای تا امروز، بیرانوند ۷۷ کلین شیت داشته و فرصت این را دارد تا قبل از مهمترین تورنمت دوران بازی، کلین شیت‌هایش را به عدد ۸۰ برساند. تیم او فردا میزبان سپیدرودی است که خارج از خانه، نه گل می‌زند و نه امتیاز می‌گیرد و دو بازی هم در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با الجزیره خواهد داشت. به نوشته نود، سه بازی و فرصتی طلایی، برای او تا با کارنامه‌ای فوق العاده به روسیه سفر کند و در سن ۲۵ سالگی، خاطره ۸۰ بازی بدون گل خورده با باشگاه‌هایش داشته باشد.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: