کد خبر: ۷۶۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۷۱۵
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برضرورت توسعه زیربنایی بندرچارک تاکیدکرد.
تاکید دکتر انصاری لاری بر توسعه زیربنایی بندر چارکبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر انصاری لاری دردیدار با شهردار، امام جمعه و اعضای شورای شهرچارک با توجه به اینکه این بندر یکی از مبادی ورودی گردشگران و مسافران دریایی جزیره کیش است، بر ضرورت توسعه زیربنایی به ویژه توسعه بندری چارک تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش و زحمات مسئولان بندرچارک در تامین رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی افزود: مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش به رونق گردشگری دریایی توجه خاصی دارند و به همین دلیل برای رشد و توسعه زیربنایی بندر چارک که افزایش سفرهای دریایی به جزیره کیش را به دنبال خواهد داشت از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

یادآور می شود در این دیدار محمد خدنگ شهردار و همچنین حجت الاسلام کثیر امام جمعه بندر چارک از دکترانصاری لاری و سازمان منطقه آزاد کیش برای تکمیل برخی زیربنا های بندری چارک تقدیر و تشکر کردند.

بنابر همین گزارش رییس شورای شهر چارک نیز در این دیدار گزارش کوتاهی از روند ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه کرد.

لازم به ذکر است فاصله دریایی بندر چارک تا جزیره کیش حدود 32 کیلومتر است . بنادر چارك، آفتاب و لنگه مبادي دریایی کیش هستند که سفرهاي دریایی به جزیره در تمام ایام سال از این بنادر انجام می گیرد. سفر دریایی در این مسیرها با انوع شناورهای مسافري و شناور مخصوص حمل مسافر و خودرو انجام می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: