کد خبر: ۷۶۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۴۷۵
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از صدور حکم جریمه نقدی به میزان 24 میلیارد ریال برای فردی که اقدام به گرانفروشی ارز یورویی اعتبار اسنادی و فروش ارز مبادله‌ای به جای ارز مرجع کرده بود، خبر داد.
جریمه 24 میلیارد ریالی به اتهام گرانفروشی ارز یورویی
به گزارش خبرداغ،سیدیاسر رایگانی اظهار کرد: پس از شکایت یکی از شرکت‌های تولیدی از شعبه بانکی در استان گلستان و گزارش بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین گزارش تکمیلی کارشناس رسمی دادگستری، پرونده ای برای یکی از شعب بانک‌های گرگان در مورد گرانفروشی ارز یورویی اعتبار اسنادی و فروش ارز مبادله‌ای به جای ارز مرجع تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به یکی از شعب تعزیرات حکومتی، رئیس شعبه ضمن احضار متهم پرونده مذکور و بررسی تمامی اوراق پرونده و اخذ نظریه کارشناسی و حضور نماینده بانک در جلسه رسیدگی و بر اساس شواهد، تخلف انتسابی محرز و متهم به دلیل گرانفروشی ارز یورویی اعبتار اسنادی و فروش ارز مبادله‌ای ارز به پرداخت مبلغ 24 میلیارد و 463 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و ممهور کردن مهر تخلف اول و 8 میلیارد و 154میلیون ریال استرداد حق شاکی خصوصی محکوم شد.  

رایگانی تصریح کرد: پرونده مذکور با اعتراض متهم در شعبه دوم تجدیدنظر استان مورد بررسی قرار گرفت و رای مذکور تائید و قطعی شد.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: