کد خبر: ۷۶۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۷۲۴
گلر ملی پوش استقلال در خصوص یک پست جنجالی گفت: کدام شلوغ بازی؟! من از این کارها فراری‌ام و اصلاً تمایلی به قرار گرفتن در این بازی‌ها ندارم.
جانم را برای استقلال و طرفدارانش می‌دهمبه گزارش خبرداغ ، بازگشت به دروازه استقلال بعد از نیمکت‌نشینی در جدال با الهلال در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا برای سیدحسین حسینی توأم شد با اتفاقاتی که او را وادار به انتشار پستی جنجالی در صفحات مجازی کرد. خوردن دو گل در جدال با پیکان و نظرات متفاوت پیرامون مقصر بودن این دروازه‌بان و انتقاداتی که در خصوص عدم کلین‌شیت او شنیده شد دروازه‌بان جوان آبی‌ها را وادار کرد تا در این پست دردنامه‌ای با طرفداران به اشتراک بگذارد و در پایان کلمه «خداحافظ» را به کار ببرد تا همین کلمه تردیدهای فراوانی در خصوص آینده او با استقلال رقم بزند گر چه این پست تنها چند ساعت باقی ماند و سیدحسین بلافاصله آن را پاک کرد. همین بهانه‌ای شد تا با این دروازه‌بان ملی‌پوش گفت‌وگویی داشته باشیم گر چه او تمایلی به صحبت نداشت و همه چیز را به آینده و گذر زمان موکول کرد.


* با انتشار یک پست شهر را شلوغ کردی!
کدام شلوغ بازی؟! من از این کارها فراری‌ام و اصلاً تمایلی به قرار گرفتن در این بازی‌ها ندارم.


* اما پست تو جنجال زیادی به راه انداخت!
بگذریم، هر چه بود تمام شد و رفت.


* بسیاری اعتقاد دارند جلوی پیکان آن دروازه‌بان همیشگی نبودی، قبول داری؟
من دوست ندارم بیشتر از این باعث رنجش خاطر طرفداران واقعی استقلال شوم اما مگر می‌شود یک بازیکن همیشه عملکردی یکسان داشته باشد؟ به هر حال پیش می‌‌آید که یک روز بد هم رقم بخورد گر چه اعتقاد دارم جلوی پیکان اصلاً بد نبودم و تنها استرس کاذب بلای جانم شده بود چون برخی دوستان جوی راه انداختند که انگار هر وقت من بازی می‌کنم استقلال نباید دروازه‌‌اش باز شود!


* منظورت کدام دوستان است؟
چند ماه می‌شود که من این فشارها و نگاه‌ها را تحمل می‌کنم اما دیگر صبرم لبریز شد به خصوص بعد از اینکه رکورد گل نخوردن در فوتبال ایران را شکستم.

 

* از اینکه رکورد را شکستی خوشحالی یا ناراحت؟
صد در‌صد خوشحالم، مگر می‌شود خوشحال نباشم چون برای خوشحال کردن طرفداران استقلال با این رکورد خیلی زحمت‌ کشیدم اما راستش را بخواهید بعد از این رکورد زدن خیلی اذیت شدم و اصلاً فکر نمی‌کردم رکورددار شدنم سختی‌های دیگری هم به غیر از سختی‌های ثبت آن در دل خود پنهان داشته باشد. جوری به من نگاه می‌شود و حرف می‌زنند که انگار بعد از آن رکورد باید در تمام بازی‌ها کلین‌شیت کنم و دیگر گل نخورم در حالی که این نگاه اصلاً منصفانه نیست.


* واقعاً تصمیم به خداحافظی از استقلال گرفتی؟
نه اصلاً چنین تصمیمی نداشتم و ندارم. من برای رسیدن به تیم محبوبم خیلی سختی کشیدم و الان هم برای شادی طرفداران و موفقیت استقلال لازم باشد جانم را هم می‌دهم.


* پس چرا آن کلمه را در پست خودت منتشر کردی؟
خب بعد از درد دلی که کردم باید از طرفداران خداحافظی می‌کردم. حسینی در پاسخ به این سوال که بعد از بازی وینفرد شفر باز هم در کنفرانس مطبوعاتی از تو حمایت کرد! گفت: واقعاً از او سپاسگزارم چون انگیزه‌هایی که او به من می‌دهد واقعاً مثل یک مسکن برای دردهایی است که ماه‌ها عذابم داد. بگذریم نمی‌خواهم بیشتر از این حرف بزنم و باعث آزردن خاطر طرفداران شوم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: