کد خبر: ۷۶۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۳۱
رئیس جمهوری آمریکا امروز (سه شنبه) در دیدار با رئیس جمهوری فرانسه گفت: ما با هماهنگی دولت فرانسه تصمیم حمله به سوریه را اتخاذ کردیم.
ترامپ: با هماهنگی فرانسه به سوریه حمله کردیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس جمهوری آمریکا امروز (سه شنبه) در دیدار با رئیس جمهوری فرانسه گفت: ما با هماهنگی دولت فرانسه تصمیم حمله به سوریه را اتخاذ کردیم.

 به نقل از النشره، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از استقبال از امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه در کاخ سفید گفت: در پاسخ به استفاده از سلاح‌های شیمیایی، ما با هماهنگی با دولت‌ فرانسه تصمیمی را برای حمله به نظام سوریه اتخاذ کردیم.

در همین حال، امانوئل ماکرون گفت: ما با هم با تروریسم در خاورمیانه و آفریقا رویارویی کرده‌ایم.

وی گفت: ما با ایالات متحده جهت رویارویی با تروریسم به صورتی متفاوت و برخورد با "سلاح‌های ممنوعه" در کره شمالی و ایران تلاش می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: