کد خبر: ۷۶۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۶
نایب رئیس کمیسیون شوراها :
نایب رئیس کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور گفت: در جلسه امروز مباحث مربوط به طرح جامع مدیریت شهری بررسی شد و بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پول شویی به دو هفته آینده موکول شد.
برررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی به دو هفته آینده موکول شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  سید حمیدرضا کاظمی درباره جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: طبق برنامه قرار بر آن بود که مباحث مربوط به پولشویی در جلسه کمیسیون مطرح شود اما به دلیل اینکه صحبت‌ها و بررسی‌های مربوط به طرح جامع مدیریت شهری به درازا انجامید، فرصت طرح آن به دست نیامد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها افزود: موضوع مربوط به طرح جامع مدیریت شهری به کارگروه مربوطه محول شد که پس از ارزیابی‌های لازم و دستیابی به نتایج نهایی در جلسه کمیسیون مطرح و بررسی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که «جلسه  برررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی چه زمانی برگزار خواهد شد؟» گفت: این موضوع در جلسه یکشنبه دوهفته آینده بررسی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: