کد خبر: ۷۶۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۲
رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: تا امروز اعتراضی از سوی باشگاه استقلال بابت پرونده جباری به دست ما نرسیده است.
اعتراض استقلالی ها بابت پرونده جباری به دست ما نرسیده استبه گزارش خبرداغ ، روزبه وثوق احمدی درباره رای پرونده جباری علیه باشگاه استقلال گفت:ما رای صادره در مورد پرونده جباری را به باشگاه استقلال ندادیم چرا که در ابتدا این رای توسط دبیر کل به سازمان لیگ می‌رود و سپس این سازمان رای را به باشگاه مورد نظر ارسال خواهد کرد.

 

رئیس کمیته تعیین وضعیت درباره اینکه آیا استقلالی ها روی رای صادره اعتراض کرده اند یا خیر به باشگاه خبرنگاران گفت: تا به امروز اعتراضی از سوی باشگاه استقلال به دست ما نرسیده است و در همین راستا از زمان صدور رای باشگاه استقلال 7 روز فرصت دارد تا نسبت به رای صادره به کمیته استیناف اعتراض کند.

 

گفتنی است مجتبی جباری ، باشگاه استقلال را به پرداخت 640 میلیون تومان محکوم کرده و طرفین تا ظرف 7 روز فرصت دارند به رای صادره اعتراض خود را اعلام کنند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: