کد خبر: ۷۶۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۳۴۰
آخرین هواپیمای گروه ایرباس موسوم به A350 آماده یک رکوردشکنی چشمگیر است.رکوردی که قرار است سند طولانی ترین «پرواز تجاری» را به نام خود بزند.
ایرباس در آستانه رکوردگیری زمان پرواز تجاری/19 ساعت پرواز از سنگاپور تا ایالات متحده/45 کشور خواهان ایرباس جدید شدند

آخرین هواپیمای  گروه ایرباس موسوم به  A350 آماده یک رکوردشکنی چشمگیر است.رکوردی که قرار است سند طولانی ترین «پرواز تجاری» را به نام خود بزند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز،یکی از مهم ترین مواردی که در طول این نوع پروازهای طولانی به ذهن می رسد وضعیت ذهن و بدن است.درواقع در کنار این که فرد به لحاظ بدنی باید آمادگی چنین پرواز طولانی را داشته باشد، به لحاظ وضعیت روانی نیز خسته و اشفته می شود.

بر همین اساس نیز صندلی های این پرواز به شکل خاص با سطح شیب دار اختصاصی طراحی شده اند.ایرباس وعده داده که پرواز با هواپیمای موسوم به  A350-900 XWB قدرت و آرامشی فوق العاده داشته باشد. 

این شرکت اطمینان داده که این پرواز  می تواند برای 20 ساعت بدون نیاز به سوخت گیری پرواز کند. بنابراین ، می تواند 9،700 مایل دریایی را طی کند که  1600 بیشتر از هواپیما A350-900 فعلی را پوشش می دهد.

هواپیمایی سنگاپور اولین مشتری این سیستم پروازی است و تا کنون 7  دستگاه هواپیما را از این مجموعه سفارش داده است که افزون بر یک سیستم سوختی پیشرفته دارای یک سیستم آئرودینامیکی بهبود یافته است.

قرار است این هواپیماها مسیر بین سنگاپور و ایالات متحده را طی کنند. سفری بزرگ که احتمالا با رکورد 19 ساعته طولانی ترین پرواز تجاری را تا به امروز انجام می دهد.

از دیگر ویژگی های مثبت این هواپیما می توان به این موضوع اشاره کرد که هواپیمای مذکور دارای  25 درصد کاهش در مصرف سوخت و تولید گازهای گلخانه ای است . 

شرکت ایرباس  تا مارس 2018، بیش از 850 سفارش را از 45 مشتری در سراسر جهان دریافت کرده است. بنابراین اغراق نیست اگر ایرباس را  یکی از موفق ترین هواپیماهای گسترده در سراسر جهان بدانیم. 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: