کد خبر: ۷۶۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۱۱۶۹
یکی دیگر از ستاره های باشگاه پرسپولیس اعلام کرد قصد جدایی از این تیم ندارد.
خبری که برانکو و پرسپولیسی ها را خوشحال می کند/ ستاره ملی پوش ماندنی شدبه گزارش خبرداغ ، آنچه این روزها برای کادر فنی و هواداران پرسپولیس بیشترین اهمیت را دارد، رضایت ستاره های این تیم برای تمدید قراردادشان است. اتفاقی که هر روز خبرهای جدیدی درباره اش به گوش می رسد و البته برخی حواشی را نیز در پی داشته است.

 

یکی از بازیکنان ملی پوش پرسپولیس که هم مدنظر برانکو است و هم با یک پیشنهاد مالی خوب از لیگ قطر مواجه شده، بشار رسن هافبک عراقی این تیم است.

 

در همین راستا باخبر شدیم این بازیکن به مدیربرنامه هایش اعلام کرده با توجه به شرایط حساس فعلی قصد جدایی ندارد و فصل بعد هم بازیکن پرسپولیس خواهد بود.

 

با این حساب هواداران و کادرفنی پرسپولیس در آستانه برگزاری جشن دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر، حالا خبری خوش در اردوی تیمشان می شوند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: