کد خبر: ۷۶۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۳۷۶
کمالی خبر داد؛
همایش خانه احزاب در ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود و عنوان آن هم همایش ملی توسعه احزاب است.
همایش خانه احزاب ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود/ دعوت از سران سه قوه برای شرکت در همایش

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین کمالی گفت: همایش خانه احزاب در ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود و عنوان آن هم همایش ملی تحزب و توسعه احزاب است. ضمن اینکه درنظر داریم از سران سه قوه برای شرکت در این همایش دعوت به  عمل آوریم.

وی افزود: محل برگزاری این همایش سالن وزارت کشور است. هم‌چنین موضوع اصلی آن بررسی موانع فعالیت احزاب و دیگر موضوعاتی که دربرگیرنده همین محور است. کمیته اجرایی این همایش مشترک بین وزارت کشور و خانه احزاب برگزار می‌شود و یک کمیته برای ارزیابی موضوعات علمی برای آن انتخاب شده است.

 رئیس دوره‌ای خانه احزاب گفت: کمیته اجرایی و دبیر اجرایی برای این همایش انتخاب شده، که دبیر اجرایی آن آقای اکبری است. نتیجه این همایش هم به صورت کتاب و جزوه در انتهای کار منتشر می‌شود. افرادی هم که در این همایش شرکت می‌کنند، روسای سه قوه هستند که یا خودشان و یا معاونان آنها می‌آیند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: