کد خبر: ۷۶۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۳۳۰
با نظارت و پیگیری دادستان اردبیل انجام می شود؛
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از ساماندهی پارکینگ ماشین های سنگین در این شهر خبر داد.
ساماندهی پارکینگ‌های ماشین های سنگین در اردبیل

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ناصر عتباتی گفت: تبدیل شدن کوچه‌ها، معابر عمومی و اطراف بوستانهای شهر به توقفگاه کامیون‌های سنگین مشکلاتی به همراه دارد. یکی از آنها، مشکلات  زیست محیطی در شهر است که موجب شد در راستای تأمین بیشتر آسایش و آرامش شهروندان و باهماهنگی انجام گرفته با دستگاههای متولی، ساماندهی پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در شهرستان اردبیل صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های که قبلا صورت گرفته است دارندگان وسایل نقلیه سنگین به منظور رعایت حال شهروندان از تردد و پارک خودروهای سنگین خود در داخل شهر خودداری و برای پارک خودروهای خود از پارکینگ دستگاه‌های سنگین باربری واقع در سه راهی کورائیم استفاده می‌کنند.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان در سال‌های گذشته مبنی بر عدم ساماندهی تردد و پارک خودروهای سنگین در معابر و ورودی های شهر گفت: این امر موجب شده است تا تعداد زیادی از شهروندان نسبت به تردد خودروهای سنگین که موجب مشکلات بسیاری از جمله ایجاد ترافیک شهری، ایجاد آلودگی صوتی در شهر، تخریب معابر شهری و...شده است، اعلام نارضایتی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تاکید کرد: دستگاه قضایی برای جلب رضایتمندی عمومی و آرامش و امنیت بیشتر شهروندان به این موضوع ورود جدی نموده است و تا حصول نتیجه رضایت بخش  این موضوع را به جد پیگیری خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: